מסיבת הפתעה לחברה.

Shusho

New member
מסיבת הפתעה לחברה.

מחר. לקחתי על עצמי להביא משהו לעשות. אין לי מושג מה לעשות. מה עושים? יש בערך 15 אנשים, בנים ובנות בגיל שלי , הממוצע.
 

jenngirl

New member
וואל../images/Emo82.gif

מצרכים: עוגה[רצוי שוקולד, וגדולה- בגלל הבנים שלא ישאירו לכן חתיכות, למרות שרוב הבנות לא אוכלות עוגה כדי "לשמור על דיאטה" :/] מתנות בלונים- לעשות מן זרים כאלה של בלונים, את בטח יודעת נרות לעוגה, אלא אם זה לא הקטע אצלכם לתלות שלטים שטותיים ומצחיקים כאלה, אין לי רעיונות כרגע סרטים מוזיקה ממתקים- בכמויות, שוב בגלל הבנים הממ לארגן את הבית יפה, בלה בלה בלה, אחרי שהיא באה אפשר סתם לשים מוזיקה ולדבר, ואח"כ אפשר להזמין פיצה או משהו ולראות סרטים טוב נו, סתם שטותי מה שרשמתי פה. זה מה שקורה כשהרבה זמן לא היית במסיבת הפתעה
 

Miss Tinkerbell

New member
אפשר לארגן משחקים כאלה של ילדים

בכיתה ו', זה הרבה יותר כיף בגיל כזה.. ..אולי
 

Shusho

New member
הא,

זה מה שחשבתי, אבל אני מפחדת שיהרסו לי. אני תוהה לגבי סרט, הבית שלו בשיפוצים ובלאגנים ולא בטוח שיעבוד, אז אולי לא יהיה סרט. מה גם שבפעם הודמת היה סרט משעמם וכוווולם, אבל כולם נרדמו משעמום.
 

jenngirl

New member
אז אולי תאלתרו משהו?../images/Emo82.gif

מה שהחבר'ה רוצים לעשות :p
 

jenngirl

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo82.gif

לא הצעתי, חשבתי שתגידו שזה טיפשי לדעתי אמת או חובה זה מתאים
 
למעלה