מסיבה..........

מסיבה..........

מה המצב? הכל טוב? משהו הולך מחר למסיבה של תנועות ההנוער בשבררולט? הבנתי שהרבה מהצופים הולכים אז.............
 

Sonj

New member
יואבה..

אתה תקבל מכות!!! אוף!! למה אפחד לא בא???
 
כאילו שזה לא נכוןץ...

באמת כמעט אף אחד לא בא....מזכרת בתיה בסמינר(בקן נס-ציונה),חולון בטיול,נס-ציונה ויבנה הצעירה מחר יוצאת לטיול אז מדריכים לא יהיו ופלוגים גם(איזה כיף אני יוצאת פלוגה)ונראה לי שלגרעין כדאי יש סמינר וזהו...גם יש הרבה דברים וגם אני לא חושבת שהשברולט נחשב לכזה מועדון על רמה..
 
למעלה