מסטיף ספדרדי גזעי מחפש

Ultra marine

New member
לא יודעת אם בכלל יקפוץ

ההבדל הוא שלאפיקים מידי פעם יוצא "משהו טוב" והם אפילו מגיעים לתערוכות. וזה מוציא אותי מדעתי. במיוחד שאילו גם הכלבים שצפויים להיות מורבעים אח"כ בגלל שהם "טובים" "מתאימים לגזע" וכו' כשבעצם הם מגיעים ממטחנה ואתה לא ממש יודע מה עבר על הגנטיקה שלהם. בכל העולם הגולדן רטריבר לדוג' ידוע בתור כלב טיפולי מצויין. כאן בארץ יש המון כלבים מהגזע הזה (גם גזעיים עם תעודות) שהם מאוד נשכנים! דבר שבכלל לא מאפיין את הגזע! בגלל הרבעות (אולי גזעיים אבל) לא מבוקרות נהיה בלגן וכלבים מקסימים הפכו לכלבים בעייתיים. וכיוון שהגולדן גם מאוד נפוץ זה מוביל כמובן לנטישות... (גזעיים, מעורבים, בלי תעודות וכו')
 

רֵעוּת

New member
כן ../images/Emo10.gif זה מה שמתסכל אותי

ובמקום שמועדון הגזע יוקיע מקום כזה והתנהגות כזו הם מקבלים עדוד והכרה...אני לא מבינה את זה בכלל.
 

Ultra marine

New member
וכאן באמת נכנס העניין של המועדון ורכז הגזע

לא יודעת אם קראת כל מיני דיונים אצלנו בפורום גזעיים. בפינלנד לדוג' ממש אין רכז גזע שאומר לך עם מי מותר לך או אסור לך להרביע. את עושה מה שנראה לך.. ודווקא שם בגלל שאין "מדינת משטרה" בעניין אנשים מרביעים כלבים טובים אחד עם השני בגלל שהשם שלהם ושל בית הגידול חשוב להם. וכאן בארץ, אם תסתכלי מה קורה בחוג לזעירים, אנשים מביאים כלבים ממטחנות גורים מחו"ל, אנשים מרביעים בלי תעודות בגלל שהחוג עושה בעיות ולא מאשר. אז מה עשינו בזה? זה כאילו שבארץ יש פיקוח ואין פיקוח. כשיש פיקוח הוא דבילי ולא עושה כלום וכשאין פיקוח אנשים עושים מה בראש שלהם. הדבר שהכי מעצבן אותי שבכלבנות הכל עניין של פוליטיקה. וכל הבעיות נובעות מזה. לדעתי בכל אופן..
 

פגית

New member
כמעט ואין מגדלים של הגזע בארץ..

והאשמה היא על בעל הכלב ולא על "המגדל" שלו..
 

b love

New member
כמעט ואין? זה אומר שאחד לפחות יש לא?

אבל הם אף פעם לא מוכנים לעזור.. אין אשמה על המגדל אבל יש אחריות, אם כלב גזעי שיצא מבית הגידול שלך מצא עצמו ללא בית, למה לא לנסות לעזור לו שוב למצוא בית, הרי פונים אליו אנשים שמעונינים בגזע לא?
 

פגית

New member
"מגדלת" ולא "רק בעל כלב" יש אחת בארץ ומנסים

לדבר איתה והיא איתם...
 

Ultra marine

New member
שימי לב לתוצאות השרשור וראי כמה קל לכעוס

ולהאשים אנשים שלא אשמים בכלל. וכמה קל להגיד "הכלבנות הגזעית" היא ככה וככה. שימי לב מה קורה כאשר נמצא כלב של מגדל מסויים במצב לא טוב והוא שומע על כך. אולי בעולם האוטופי מגדל יכול לשמור קשר עם כל מגדלי הגורים שהגיעו מבית גידולו. בעולם של היום, יכול לקרות שנאבד הקשר או שהצד הקונה לא מתלהב מאף חטטני ויכול להיות שאי אפשר טכנית לשמור על קשר. אני רוצה לראות את הבעלים של הורי הכלב המעורב שלוקחים אליהם הביתה כלב שנתיים אחרי שהורבעה כלבתם כפי שעושים עכשיו הבעלים של הוריו של לאונרדו.
 

LeeKo

New member
אולי לפנות ל"פגית",אולי היא מכירה מישהו שמחפש

מסטיף ספרדי...
 

Ultra marine

New member
פניתי עליה בסדר בשניה שראיתי את ההודעה בבוקר

נקווה שאולי תוכל לעזור. מחזיקה לחמודון אצבעות!
 

RINAT R 21

New member
../images/Emo7.gif

אני לא מסוגרת לראות דברים כאלו, יש כל כך הרבה אנשים שמגיע להם למות. איך קשור אותו לגדר? איך נתנו לו להסתובב חופשי? אני מאחלת להם רק רע. והחלמה מהירה לחמוד. אני עם דמעות בעיניים.... רע לי שאין לי דרך לעזור לכולללל הכלבים שצריכים עזרה.
 

Bakura

New member
אני מקווה שישתקם במהרה.

הוא נראה כל כך עצוב. שאלה לידע כללי- דמודקס זה מדבק לכלבים אחרים?
 
לא

יש לכל הכלבים דמודקס על העור באופן נורמלי בד"כ באיזור העיניים. רק כלבים עם מערכת חיסונית ממש חלשה נראים כמו הכלב בתמונה והדמודקס מתפשט להם על כל הגוף. (בהנחה שמדובר בדמודקס) הוא יכול לצאת מזה בעזרת טיפול מתאים, אוכל טוב ובית חם.
 

night mistress

New member
מזעזע!!!

מסכן קטן.. אני מתפללת להחלמתו! אני אפיץ את זה בקרב כמה מכרים שלי שמתעסקים עם כלבים גזעיים, מקווה שאחד מהם יאמץ אותו.
 

ira87

New member
מסכנון קטן ../images/Emo7.gif מחזיקה לו אצבעות

שיגיע לאנשים הנכונים שידעו לגמול לו על כל מה שעבר ולהעניק לו בית חם ואוהב... פשוט נשבר הלב מאכזריות של מפלצות האדם שמסתובבות בינינו.
 

פגית

New member
קראו לי, אז הינה אני ואני מזועזעת...

רק מתקנת את ענת רפואה הוא לא נמכר ב10.000 שח אלא בכמעט 5000, 1000 דולר. והוא אח של פולה.. בחים לא חשבתי שאתקל במודעה כזו,הלב נשבר.. וכן, אני יודת שכולם יקפצו עלי, קשה מאוד למצוא בית לכלב 60 -70 קילו 80-90 סמ' מאשר כלבים אחרים ורוב האחים חיים בבתים טובים מאוד.. אני אדבר עם מכרים שלי,המשפחה שלי, ועם בעלי פנסיונים שאני מכירה ואולי ביחד ננסה לעזור לו...
 
למעלה