מסה קריטית בת"א

avihalbi

New member
מסה קריטית בת"א

האם קיימת עדין המסורת של "מסה קריטית" בת"א בכל יום שישי אחרון של חודש. אשמח לקבל תשובה גם על מקום מפגש ושעה. תודה.
 

xrider1

New member
עד כמה ששמעתי כן. ביום שישי האחרון

בחודש בשעה 13:00 מכיכר רבין. יש להם רשימת תפוצה. אתה יכול להצטרף ולקבל עדכונים (בדור ב"הרים" לגבי האתר שלהם). אני בספק אבל אם הם רוכבים בגשם (כמו שנאמר" "אנחנו מוכנים להילחם באש ובמים עבור שבילי אופניים אבל עכשיו יורד גשם"...
 
למעלה