מסדר שמות

jt fan

New member
מסדר שמות../images/Emo11.gif

מפני שיש פה הרבה חדשים ולא כולם הצגיו את עצמם.. שכל אחד יכתוב מה שמו,בן כמה ומאיפה. יש
אז ככה: אני מיכל,בת 15 מנתניה
ואתם
 

fan of jt fan

New member
א נ י ../images/Emo70.gif

שגית בת 27 מת"א מיוחסת: אחותה של המנהלת!
מאחר שאני הגדולה (או הזקנה?!) בפורום אני מרגישה מחוייבת לחלוק איתכם ילדים את כל הנסיון שצברתי בימי חיי, אז ככה: תאכלי פסטע - תהיי בטטע! (זה מיועד גם לבנים
) זהו פחות או יותר...
נ.ב. במידה והתרשמתם מנסיון חיי, אני מעניקה גם ייעוץ אישי בתשלום
 

MrJTsGirl

New member
שלום

לינוי אוטוטו 17 נתניה ולא הייתי פה שניייייייייייייםם ממצב כולם?
 

MrJTsGirl

New member
ברוחשם!

מחדש? קיבלתי 80 בהיסטוריה והייתי בטוחה שנכשלתי!!! עוד חודשיים בגרות אהההה ובחשבון קיבלתי (תופים): ~83~ אהההההההה זה כל כך ציון גבוה מתחילת שנה שעברה הכי גבוה היה 80 ומתחת לזה היה 51... זה 5 יחידות ועוד חודשיים יש גם בזה בגרות וגם במשפטים בעאעא
 
היי באמת לא הית פה הרבה זמןןן

כל הכבוד על הציונים!!! ממממ הציונים שאני זוכרת זה.. מדעים: 102 ערבית:100 היסטוריה: 100 לשון:85
תנך:82
ספרות 100 הכל אצלי ציונים טובים חוץ מנכשל אחד במתמטיקה
 

morg77

New member
היי...אני..../images/Emo3.gif

אני בת 14 וקוראים לי מור ואני משוהם והציונים שלכן יפה אני לא יכתוב אותן מתביישת חחחח...הכל לא טוב..
 
למעלה