א נ י ../images/Emo70.gif
שגית בת 27 מת"א מיוחסת: אחותה של המנהלת!
מאחר שאני הגדולה (או הזקנה?!) בפורום אני מרגישה מחוייבת לחלוק איתכם ילדים את כל הנסיון שצברתי בימי חיי, אז ככה: תאכלי פסטע - תהיי בטטע! (זה מיועד גם לבנים
) זהו פחות או יותר...
נ.ב. במידה והתרשמתם מנסיון חיי, אני מעניקה גם ייעוץ אישי בתשלום