מסגרת לפעוט רוב הסיכויים שאחרי שנעשה אבחון, יגידו שהקטן אוטיסט. אם לא, אז רק עיכוב שפתי משמעותי. ברווחה אמרו לי שבגיל שנתיים יש גן מיוחד לאוטיסטים וכלום לעיכוב שפתי. בגיל שלוש יש גן ערייה גם לעיכוב שפתי. הגיוני?