מנפלאות רשות הדואר (המשך)
לפני כעשר דקות חזרתי מסניף הדואר שבקרבת מקום מגורי.
א. הייתי שנייה בתור. בשעה 08:02 נפתח הסניף (צריך להפתח ב-08:00).
ב. איתי בתור היו עוד 7 אנשים. בסניף, 5 דלפקי שירות. אשנב אחד היה מאוייש.
ג. זו שלפני קיבלה שירות מהפקידה היחידה ששרתה. זה לקח עשר דקות תמימות.
ד. נגשתי לפקידה, היחידה בסניף. שאלתי אותה למה לא מאיישים סניפים נוספים. תשובתה: "אני היחידה כאן". הבנת את זה ברוך?
ה. לסניף הגיעו כבר עוד 23 אנשים מבקשי שירות.
ה. בידי הייתה הודעה שנשלחה אלי מהסניף ב-30/8. ההודעה נתקבלה רק
אתמול 7/9 (לקח 8 ימים לדואר ישראל להעביר אלי הודעה).
ו. שימו לב לנוסח החדש של הודעות הדואר. אם עד כה נתבקשתם להגיע למחרת
יום הנחת ההודעה אך לא לפני 10:00 בבוקר, הרי שמעתה אתם מתבקשים
להגיע אחרי 12:00. ההודעה זהה בצורתה לזו שהיה בה הנוסח הישן ומי
שמורגל בהודעות שכאלה, ספק אם ישים לב לשינוי. העיקר שלפקידי רשות
הדואר יש כיסוי: "הגעת מוקדם, כתוב אחרי 12:00" (זה לא תפס היום מאחר
וראיתי שאין מדובר בדואר רשום והנחתי, הנחה נכונה, כי דבר הדואר היה גדול
מכדי להביאו אלי ולשימו בתיבת הדואר).
התיאור הנ"ל בא כתגובה ל"רפורמה" בשירות הדואר, שמתהדרים בה פרנסי הרשות. נכון, בסניף "שלי" פתוח ברצף, 3 ימים בשבוע מ-08:00 ועד 20:00 (היום, יום ג' הוא אחד מהימים האלה). אך מה הועילו חכמים בתקנתם, אם ב-08:00 מוצבת רק פקידה אחת האמורה לשרת את 25 הלקוחות. ומה זה מסייע כשבשעה 14:45 מאיישים 3 פקידים אשנבים, כשהסניף ריק מלקוחות? (תיאור אמיתי של מצב מהשבוע שעבר). הציבור טרם הפנים את השינויים, גם ספק אם רבים יגיעו בשעות הצהריים (חלק נחים, האחרים עובדים...), אך טוב שכך.
סמל הצב המקוטע כל כך מתאים לרשות הדואר.
אשמח לקבל כאן, בפורום, תגובת מי מראשי הדואר.
ואתם, חברי, מוזמנים להוסיף מחוויותיכם.
בוקר נעים !
לפני כעשר דקות חזרתי מסניף הדואר שבקרבת מקום מגורי.
א. הייתי שנייה בתור. בשעה 08:02 נפתח הסניף (צריך להפתח ב-08:00).
ב. איתי בתור היו עוד 7 אנשים. בסניף, 5 דלפקי שירות. אשנב אחד היה מאוייש.
ג. זו שלפני קיבלה שירות מהפקידה היחידה ששרתה. זה לקח עשר דקות תמימות.
ד. נגשתי לפקידה, היחידה בסניף. שאלתי אותה למה לא מאיישים סניפים נוספים. תשובתה: "אני היחידה כאן". הבנת את זה ברוך?
ה. לסניף הגיעו כבר עוד 23 אנשים מבקשי שירות.
ה. בידי הייתה הודעה שנשלחה אלי מהסניף ב-30/8. ההודעה נתקבלה רק
אתמול 7/9 (לקח 8 ימים לדואר ישראל להעביר אלי הודעה).
ו. שימו לב לנוסח החדש של הודעות הדואר. אם עד כה נתבקשתם להגיע למחרת
יום הנחת ההודעה אך לא לפני 10:00 בבוקר, הרי שמעתה אתם מתבקשים
להגיע אחרי 12:00. ההודעה זהה בצורתה לזו שהיה בה הנוסח הישן ומי
שמורגל בהודעות שכאלה, ספק אם ישים לב לשינוי. העיקר שלפקידי רשות
הדואר יש כיסוי: "הגעת מוקדם, כתוב אחרי 12:00" (זה לא תפס היום מאחר
וראיתי שאין מדובר בדואר רשום והנחתי, הנחה נכונה, כי דבר הדואר היה גדול
מכדי להביאו אלי ולשימו בתיבת הדואר).
התיאור הנ"ל בא כתגובה ל"רפורמה" בשירות הדואר, שמתהדרים בה פרנסי הרשות. נכון, בסניף "שלי" פתוח ברצף, 3 ימים בשבוע מ-08:00 ועד 20:00 (היום, יום ג' הוא אחד מהימים האלה). אך מה הועילו חכמים בתקנתם, אם ב-08:00 מוצבת רק פקידה אחת האמורה לשרת את 25 הלקוחות. ומה זה מסייע כשבשעה 14:45 מאיישים 3 פקידים אשנבים, כשהסניף ריק מלקוחות? (תיאור אמיתי של מצב מהשבוע שעבר). הציבור טרם הפנים את השינויים, גם ספק אם רבים יגיעו בשעות הצהריים (חלק נחים, האחרים עובדים...), אך טוב שכך.
סמל הצב המקוטע כל כך מתאים לרשות הדואר.
אשמח לקבל כאן, בפורום, תגובת מי מראשי הדואר.
ואתם, חברי, מוזמנים להוסיף מחוויותיכם.
בוקר נעים !