מנע"ס או תקשורת ?

mike24llent

New member
מנע"ס או תקשורת ?

אהלן,
יש לי אפשרות ללמוד מנע"ס או תקשורת וניהול במכללה למנהל או תקשורת בספיר.
אני מעוניין לעשות בתחום השיווק והפרסום בעתיד ומתלבט מה יותר רלוונטי. הבעיה הגדולה שאני לא הכי מבריק מקצועות ריאלים ומנע"ס יכול להיות לי קשה.
מישהו למד שמה את אחד המקצועות ויכול לייעץ??

תודה!
 
ממה שידוע לי,

הלימודים במכללה למנהל הם באופן כללי עם אוריינטציה שהיא יותר עסקית וריאלית.
אני לא מכירה את מגמת התקשורת שלהם.
במכללת ספיר יש מגמה לתקשורת שיווקית בתוך בית הספר לתקשורת עם הרבה לימודי פרקטיקה.
יש להם גם יום פתוח השבוע - ביום חמישי הקרוב 22.5 ושווה לך לנסוע, להתרשם ולשאול שאלות.
וגם לבקר פיזית במכללה למנהל ולהתייעץ ולהתרשם שם, זה יעזור לך להחליט.
שם תוכל גם לדבר עם סטודנטים במסלולים האלה.
המון הצלחה!
 
למעלה