מנסה מבין מדוע..

מנסה מבין מדוע..../images/Emo11.gif

האם באמת יש הבדל בין כאב,לכאב? האם אימא של ילד נכה מלידה אומללה פחות מאם של נכה צ.ה.ל. ? האם 130 קורבנות הטרור השנה ערכם באמת גדול יותר מ-600 קורבנות תאונות הדרכים גם הם,מהשנה ? האם פגוע תאונת עבודה מוגבל פחות מפצוע מירי בשטחים? לגבי משפחות-לבטח שאין כל הבדל. אז מדוע הכאב הלאומי-הוא כאב מפלה ? אולי זה בכלל,רק בראש שלנו ? לי,אם תשאלו..אין תשובה. מרק.
 
זעקת אם.

זעקת אם.(המקרה סופר בהרחבה בכלי התקשורת לפני מספר שבועות) "אני מרשה לך בני לפתוח באש, לשבת בכלא… …חי הישאר"! האמא זועקת הבן לא מקשיב הוא אינו עוד בינינו לא יוכל להשיב. ************************** ילדון שלי ילדון אהוב שלי מכה אני על חטא! לא ראיתי מבבוא מועד שגדלת ואינך תינוק כעת. חינכתי אותך לאהבת המולדת והזולת, נאיבית הייתי את הכתובת על הקיר... לא ראיתי. לא הכנתי אותך ילדון יקר לעמוד איתן על המשמר. לו יכולתי להתחלף איתך לקחת את הנשק ולירות במקומך, ללא היסוס זאת הייתי עושה לו יכולתי... לו יכולתי... להיות במקומך! עדינה-ו ****************** ניצלתי את האשכול הזה מרק, כי שני השירים האלה מדברים על התקופה העכשוית. מקווה שלא נצטרך לכתוב עוד על נושאים כאלה אלה על נושאים שמחים יותר!!! שבת שלום לך, ולכולנו!
 
לא עסקתי כאן..../images/Emo10.gif

בזעקת-האם.. זה ברור שאין הבדל מה הסיבה זעקת האם-נותרת אותה זעקה אבל מה עם זעקת הכלל ? מדוע היא שונה ממקרה למקרה,כאן האיפה.. מדוע שבוי כמו רון ארד מקבל הד גדול יותר מיתר השבוים שלנו ? האם צריך להיות מקורב לשלטון או,מה שנקרא "מלח-הארץ" כדי שזעקת הכלל שלך תישמע היטב ברמה ? מרק.
 
מרק...מצטערת לאכזב אותך

אבל גם לי יש יותר שאלות שאין לי עליהן תשובות כלל. גם אני יכולה להרחיב כאן מיליון שאלות ולשאול למשל... מדוע יש הבדל בין אלמנת צה"ל לאלמנה שבעלה נפטר שלא בתפקיד? מדוע יש הבדל בין אישה גרושה, לאמא חד הורית? מדוע אישה שעובדת אותו תפקיד כמו שגבר עובד שכרה עדיין נמוך יותר? מדוע יש הבדל בין אונס שנעשה בתוך כתלי המשפחה לבין אונס שמבצע אנס זר? ויש עוד מיליון שאלות מרק, לי אין תשובות, לך יש תשובות? וחשוב יותר יש לך פתרונות? אני מרק סכ הכל בורג קטן במכונה גדולה ומשומנת היטב,קטונתי. יכולה רק להגיד לך,שאנחנו, (אנחנו זה אתה, אני, כולנו) כנראה שלא עושים די על מנת לשנות את פני המצב במדינה. כי מה בעצם אנחנו עושים? מקטרים, מפנים אצבע מאשימה, אבל האם ניסינו לתקן את המצב? ידוע שכאשר רוצים לתקן מצב מסויים חייבים לתקן אותו מבפנים ולא מבחוץ. הייתי מרחיבה עוד אבל לא רוצה לכתוב מגילה:))) שבת שלום.
 
רגע,פנינת..

את קוראת למרד ? כמו-המהפכה הצרפתית,לדוגמא ? לגמור עם שלטון מושחת ? את יודעת מה שבסוף יצא? השלטון בצרפת,לפי דעתך טוב כיום יותר מאשר אז ? האם-זה הפריע להם לשתף פעולה עם הנאצים,במלחמת העולם השניה ? שום-כלום,הכל היה ונותר זיפת. הקירבה לשלטון-היא המשחיתה. מרק.
 

aviv36

New member
צר לי לאכזב אותך

אפילו אם תמשיכי לכתוב כאן עוד מיליון שירים כי המשוואה היא מאוד פשוטה אם לא ימותו חיילים, אז יהרגו כאן אזרחים וברירת המחדל אינה פשוטה. בהבנה.
 

aviv36

New member
היום היה ראיון עם הנחש מוברק

הבנתי ממנו עד שישראל לא תרד על ארבע לא יניחו לנו. אז פתרון אין לי, אבל בברירת המחדל שלנו האכזרית עדיף שיהרגו חיילים ולא אזרח אחד כי זה המקצוע שלהם להגן עלינו, בתור חייל מילואים עדיין בנ.מ., יש המון משתמטים בחברה שלנו,וחבל.
 
ואתה עם ההבנה שלך

לא קלטת עד היום שאצלינו רוב האזרחים הם חיילים ורוב החילים אזרחים במדים?????? תפתח לך את הסתימה בהבנה מופרעינו המקומי
 
מרק שאלת אותי? אני כבר לא יודעת

לפעמים מה מכוון למי... אגב הנקודות שהעלית מטרידות גם אותי מצאתי איזה שהוא משותף בינינו למרות שאתה הולך מצד ימין במדרכה ואני פונה תמיד שמאלה
 

הוריקן*

New member
מאדאם את במסלול התנגשות נוראי

עם קקטוס. אני מציע שלא רק שתעברי לצידו האחר של הכביש, אלא,שתעברי לשכונה אחרת או אולי לעיר אחרת.
 
למעלה