מנסה לשאול האם סטודנט לתואר שלישי (דוקטורנט) זכאי להמשיך לעבוד בחוזה סטודנט? (במקומות ציבוריים). בד"כ במודעות דרושים קיימת התייחסות רק לסטודנטים בתואר ראשון ובתואר שני תודה!