מנסה לשאול

שמרית211

New member
מנסה לשאול

האם סטודנט לתואר שלישי (דוקטורנט) זכאי להמשיך לעבוד בחוזה סטודנט? (במקומות ציבוריים). בד"כ במודעות דרושים קיימת התייחסות רק לסטודנטים בתואר ראשון ובתואר שני
תודה!
 
למעלה