מנסה לקבל תשובה לקושיה: ריקודו

ניצנץ1

New member
מנסה לקבל תשובה לקושיה: ריקודו

של אבי פרץ " יש בי אהבה".. לפני כמה חודשים לימד אותו אבי בחוג של שמעון עשור והתחלתו היתה בשני צעדי רדיפה , תחילה בימין ואחר-כך בשמאל ואז עוד שלושה צעדים עם היפוך כיוון ומעבר של הבת פנימה.. סה"כ 12 צעדים.. ככה גם לימד אבי את ריקודו במחנה " הילולים" בחודש מרץ, בו השתתפתי. אתמול לימד מוטי מנחם את הריקוד והתחלתו הייתה שונה: 4 צעדים קדימה, צעד ניקודה- צעד ניקודה.. בסה"כ ספרתי 14 צעדים בחלק זה של הריקוד.. אז מה האמת? אבי שינה את הריקוד? ריקוד עבר שינוי ספונטני? כיוון שאבי פרץ לא גולש בפורום זה- מי יכול לענות לי? כי אני בכל מקרה ממשיכה לרקוד אותו כמו שלימדו אותי לפני כמה חודשים ואולי זה מבלבל את הסובבים..
 
אם הבנתי נכון לאיזה ריקוד הכוונה

אני מכיר אותו כך: 4 צעדים רגילים, שני דילוגים על ימין... ולא צעד-נקודה, צעד-נקודה {למרות שזה דומה}... זו הגרסה שאני רוקד להערכתי כ-3 חודשים.
 
לדעתי אתה טועה

דוקא כן... צעד נקודה, צעד נקודה (בלי דילוגים) וסליחה על הפרסומת - ניתן לראות את אבי פרץ באופן ברור מדגים את הריקוד במצגת של הריקוד במאגר של פורום 'סברס'.
 
תוכל לשים קישור ישיר לשם? תודה.

{כרגיל - אתה בטח יודע שלהכנס לסברס קצת מסובך לי...}
 
לא בעיה לשים קישורית

אבל אני נמנע מלשים קישורית. לא בא לי להרגיז את ה-
לאחרונה בוצע תחזוקת האתר ותוקן הליקוי הזה שמנע מכמה חברים מלהכנס. נסה בבקשה שוב, לא תצליח, אשמח לסייע לך. חוצמיזה.... זה קטן עליך...
 
אחלה ../images/Emo45.gif

ואם כבר נכנסת ידידי, בחנת והתרשמת..... אל תמהר לצאת..... תהנה מכל רגע.....
 

ניצנץ1

New member
דובלה, צפיתי גם אני..

ונכון, זה כמו שמוטי לימד.. אז מה אני אהבלית, ארבעה חודשים רוקדת את זה לא נכון? שמעון עשור!!! תגאל אותי מייסוריי.. אתה שלימדתי אותי ראשון- מה זה היה בהתחלה? פליזזזז!! כי אם שינו- גם אני אשנה.. אבל אם ארבעה חודשים אני רוקדת משהו לא נכון ואף אחד לא שם לב- מה זה אומר על הסביבה בה אני רוקדת?
 
לדעתי אתה מדבר על ריקודו של אבי לוי

"הכל מאהבה" - אני אפילו זוכרת מתי למדת אותו...ועם מי...
 
חחחח... ואללה נכון... הממ..

"יש בי אהבה" , "הכל מאהבה"... הכל "אהבה"... עכשיו תני לי להזכר מי הבחורה שלמדתי אותו איתה... הממ... ואללה לא זוכר.
 
ואוו.. תבחיני בין סניליות להלצה...

אבל אם את ממש לא בטוחה אם אני סנילי או לא - אז הנה תזכורת.. למדתי אותו איתך....
 
למעלה