מניקור לגברים - מישהו מכיר?

nickd

New member
מניקור לגברים - מישהו מכיר?

שלום, אני כוסס ציפורניים ומצב אצבעות הידיים לא יפה. החלטתי לעשות טיפול מניקור - לאצבעוות הידיים. מישהו מכיר מקום מקצועי שעושים? (שמשרת גברים.. כי זה די פדיחה בשבילי ללכת...) אני מאזור תל אביב תודה!
 

Matsman

New member
כל מכון קוסמטי

שעובד עם נשים עובד גם עם גברים. חוץ מזה, יש בארץ כמה קוסמטיקאים גברים שמקבלים גברים
 

Love Today

New member
מה קרה מה הלחץ!?

כוסס ציפורנים סבבה, בשביל מה המניקור בדיוק? צעד ראשון- לך לסופר פארם תקנה לק נגד כסיסה, הוא מגעיל ברגע שתקרב את הציפורן לפה אתה תקיא וככה תגמל. צעד שני- הציפורניים יגדלו קצת כי לא תכסוס אותם כבר ומצבן יתייצב צעד שלוש- תגזור ציפורניים רגיל ואם יש לך דם מסביב תשים קרם לחות רגיל של ידיים באופן קבוע. נגמר הסיפור..לא צריך פדיחות.ואם אתה רוצה ללכת לא צריך ללכת למכון, קח מספר של מישהי שעושה בבית באופן פרטי ותקבע בטלפון.
 

nickd

New member
אתה חושב שלא ניסיתי לשים לק וכו'?...

זה לא עוזר.
 

Love Today

New member
אני בחורה:)

סתם נדחפתי להם לפורום.. שמת לק מהמגעילים האלה שמיוחדים נגד כסיסה עם הטעם המגעיל והדוחה, ועדין כססת? אם כן, אולי כדאי לך לעשות מניקור ואחכ לפנות ליעוץ חד פעמי את פסיכולוגית שתסביר לך להגמל מההרגל הזה. הכרתי מישהי שהיתה נושכת את האגדול שלך באופן קבוע, זה היה דפוס ההתנהגות הטבעי שלה...בשיעורים כל הזמן ראיתי אותה עושה את זה. האגדול שלה נהיה עם עור קשה ומקולף, העור נהיה נפוח ואדום עם סימנים של נשיכות. כל הזמן האזור הזה דימם לה וזה היה נראה דוחה, והיא עדין היה ממשיכה לכסוס. זה היה כשהינו בכיתה יב'... היא כל הזמן טענתה שהיא יכולה להגמל לזה פשוט לא רוצה, אחכ היא הלכה לפסיכולוגית 2-3 פעמים ונגמלה מזה לגמרי.הרגל שהיא נשאה איתה מהילדות! אולי כדאי לך לשקול את זה, וזה באמת לא ברוח רעה אני מקווה שאתה לא נעלב
מניקור יעזור לבעיה בצורה זמנית לטווח הקצר, אבל אתה לא תפסיק לכסוס . אז מה עשית בזה? שווה לך לפטור את הבעיה מהשורש במיוחד כמשדובר במשהו אסטטי שהרבה אנשים נגעלים לראות כפות ידיים זנוחות וציפורניים כסוסות עד זוב דם, בעיקר בחורות.
 

nickd

New member
סליחה... :)

דווקא מאוד אהבתי את הטעם של הלקים המרים האלה... דיברתי עם חבר שלי, הוא פסיכולוג, ובשיחה הלא רשמית הציע לעשות מניקור - אמר שיש מקרים שזה עוזר... תודה
 

Love Today

New member
אהבת את זה?!

OMGGGGGGGGGGGGGGGG!! פעם כססתי גם בעברי הרחוק והלק הזה עשה לי כזאת בחילה שלא יכולתי לאכול יום שלםS: רק בזכות הלק הזה נגמלתי ועכשיו אני לא יכולה בלי להאריך ציפורניים ועושה מניקור על בסיס קבוע.
 
למעלה