מניעת הטרדה במקום העבודה

kernosh

New member
מניעת הטרדה במקום העבודה

אני רוצה לתלות בעבודה פלירים על הטרדה מינית ( תנחשו למה ) מישהי יכולה לכוון אותי למקום שממנו אני יכולה להוריד ? תודה מראש
 

dana302

New member
אם את עוברת הטרדה נדרש

מעשה יותר רציני מלתלות פליירים כרמז למטריד. תאספי ראיות ותתלונני עליו במשטרה או לפחות בפני ההנהלה, אם זו הטרדה מילולית אולי תקליטי אותו, בכל מכשיר mp3 בימנו יש פונקצית הקלטה.
 

dixie1

New member
בכל מקום עבודה צריכה להיות אחראית לנושא

חובה על כל מקום עבודה לפרסם את התקנון שלו נגד הטרדה מינית. וגם צריכים להיות אחראיים לנושא התלונות בכוח אדם. כדאי להגיד חד-משמעית לבן אדם להפסיק מיד. ולא מזיק בינתיים גם לאסוף ראיות, לתעד, להקליט, להכין "יומן הטרדות" - מתי קרה, מה קרה וכו'. אם לא את זו שמוטרדת, ניתן להעביר את המידע לאחרות.
 

kernosh

New member
אין אחראית , המטריד הוא המנכ"ל

והוא מומחה - מקצוען בזה רציתי לנסות בדרך יפה ( תליית פליירים ) לפני שאני שוברת לו את הידיים אולי מישהי יכולה לסרוק לי פליירים ?
 

dixie1

New member
אז עוברים על החוק פעמיים

פעם כי יש הטרדה, ופעם שנייה כי אין היערכות לטיפול בה, שמחויבת ע"פ חוק. כאן תמצאי את החוק באתר ממשלתי: http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/90D1A62C-CBE6-4DDC-802A-563BCA4157FC.htm כאן הסברים על החוק של ויצ"ו. http://www.wizo.org/women_bothering.asp בהצלחה לך, דיקסי
 

daphts

New member
לא מדויק

בכל מקום עבודה צריכה להיות פונקציה כזו בפועל אין ומדובר גם באירגונים גדולים למשל משרד החינוך (מניסיון אישי) אין דבר כזה שם לא היה וכניראה גם לא יהיה .
 
פליירים

את יכולה לפנות למרכז סיוע 1202 ולבקש מהן פליירים וכל מה שקשור בזה ולתלות את זה על לוח המודעות... לדעתי זה חשוב וכדאי למען עוד בנות.
 
למעלה