מניין למשחקון - יש ??? חיננית - המצב חם אבל הלב גם אבל הלחות - אוףףף !!! יהיה טוב מתי שהוא לא ?
N nush30 New member 19/7/01 #1 מניין למשחקון - יש ??? חיננית - המצב חם אבל הלב גם אבל הלחות - אוףףף !!! יהיה טוב מתי שהוא לא ?
ח חיננית New member 19/7/01 #2 אני -לזמן חלקי אצטרך לנטוש מוקדם ומה איתכם?אלי וארנבון עדיין כאן ? והבנות? עידית גלי ציפי ?
ח חיננית New member 19/7/01 #3 רואה שאין לנו ריבוע ובטח לא מחומש אז אומר לכם כבר שלום ולהתראות מחר. ולמי שנשאר..שיהיה לילה פורה .