מניין למשחקון - יש ???

nush30

New member
מניין למשחקון - יש ???

חיננית - המצב חם אבל הלב גם אבל הלחות - אוףףף !!! יהיה טוב מתי שהוא לא ?
 

חיננית

New member
אני -לזמן חלקי אצטרך לנטוש מוקדם

ומה איתכם?אלי וארנבון עדיין כאן ? והבנות? עידית גלי ציפי ?
 

חיננית

New member
רואה שאין לנו ריבוע ובטח לא מחומש

אז אומר לכם כבר שלום ולהתראות מחר. ולמי שנשאר..שיהיה לילה פורה .
 
למעלה