מנחה לשבת

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
חן חן על ההסברים, כרגיל, תענוג

שלט קילומטר
השלט שצילמת הוא חלק מאותה מערכת סימון קילומטראז' (מרחקים) שסיפרתי עליה, שכוללת גם אבני ק"מ. בכל ק"מ עגול מוצב שלט מתכת כזה, ובכל מאה מטר אח"כ עד לק"מ העגול הבא מוצבת אבן ק"מ. כלומר, 41 הוא השלט שמסמן שהמרחק המסילתי מכאן לתחנת חיפה מזרח (נקודת ה-0) הוא 41 ק"מ.
חן חן על ההסברים, כרגיל, תענוג
לקרוא. למען תועלת הכלל, השלט צולם בתחנת בנימינה, בקצה הצפוני של רציפים 2-3
 
תמונות יפות ../images/Emo51.gif

ולסיום - שאלה לחן - 41 מה?
בשבוע שעבר הסברת יפה כל כך איך לקרוא את אבני הקילומטר שקיבלתי תאבון... מה זה השלט הזה. האם זה מספר המסילה? או עוד סימון למרחק?
תמונות יפות
 

אורי404

New member
יפה מאוד. ../images/Emo51.gif

מנחה לשבת
אין סוף לסקרנות - לאור מה שכתבו כאן, ולאור העובדה שהצלחתי להשאיל את המצלמה לעוד שבוע (כפי שאתם מבינים עדיין לא קניתי אחת לעצמי) החלטתי לצאת ולצלם בתחנה שבה אני עובר פעמיים ביום ואף פעם לא יורד, עתלית. התכנית הייתה להביא לכם תמונות של רכבות על רקע עופות המים החונים בבריכות, לדאבוני, הכך לא הצלחתי והסיבות בהמשך. עתלית היא מקום מיוחד לדעתי. אחת מתחנות רכבת הנוסעים השוממות בארץ, אולי השוממה שבהן, עם ריח חזק של הסטוריה באויר. התחושה שאני קיבלתי בעתלית היא שעוד רגע יופיעו מעבר לפינה חיילי הוד מלכותה, כאילו ימי המנדט לא עברו מעולם. אין לי הרבה רכבות להראות הפעם, אך אני מקווה שתמצאו בתמונות הבאות דברים שקשה להבחין בהם כשעוברים ביעף בתחנת עתלית. למען הדיוק ההסטורי "אין סוף לסקרנות" היא מערך 188-7009, חלק מארבעה מערכי IC3, במסלול "חוצה ישראל" נהריה-באר שבע, עוצר בשעה 10:00 (על הדקה) בעתלית. המבט בתמונה הוא צפונה כמובן.
יפה מאוד.
 

Golf Bravo

New member
תודה למגיבים - הנאתכם=>הנאתי

מנחה לשבת
אין סוף לסקרנות - לאור מה שכתבו כאן, ולאור העובדה שהצלחתי להשאיל את המצלמה לעוד שבוע (כפי שאתם מבינים עדיין לא קניתי אחת לעצמי) החלטתי לצאת ולצלם בתחנה שבה אני עובר פעמיים ביום ואף פעם לא יורד, עתלית. התכנית הייתה להביא לכם תמונות של רכבות על רקע עופות המים החונים בבריכות, לדאבוני, הכך לא הצלחתי והסיבות בהמשך. עתלית היא מקום מיוחד לדעתי. אחת מתחנות רכבת הנוסעים השוממות בארץ, אולי השוממה שבהן, עם ריח חזק של הסטוריה באויר. התחושה שאני קיבלתי בעתלית היא שעוד רגע יופיעו מעבר לפינה חיילי הוד מלכותה, כאילו ימי המנדט לא עברו מעולם. אין לי הרבה רכבות להראות הפעם, אך אני מקווה שתמצאו בתמונות הבאות דברים שקשה להבחין בהם כשעוברים ביעף בתחנת עתלית. למען הדיוק ההסטורי "אין סוף לסקרנות" היא מערך 188-7009, חלק מארבעה מערכי IC3, במסלול "חוצה ישראל" נהריה-באר שבע, עוצר בשעה 10:00 (על הדקה) בעתלית. המבט בתמונה הוא צפונה כמובן.
תודה למגיבים - הנאתכם=>הנאתי
 

ה דרומי

New member
../images/Emo45.gifשיחקת אותה בתמונות קבל../images/Emo140.gifממני

מנחה לשבת
אין סוף לסקרנות - לאור מה שכתבו כאן, ולאור העובדה שהצלחתי להשאיל את המצלמה לעוד שבוע (כפי שאתם מבינים עדיין לא קניתי אחת לעצמי) החלטתי לצאת ולצלם בתחנה שבה אני עובר פעמיים ביום ואף פעם לא יורד, עתלית. התכנית הייתה להביא לכם תמונות של רכבות על רקע עופות המים החונים בבריכות, לדאבוני, הכך לא הצלחתי והסיבות בהמשך. עתלית היא מקום מיוחד לדעתי. אחת מתחנות רכבת הנוסעים השוממות בארץ, אולי השוממה שבהן, עם ריח חזק של הסטוריה באויר. התחושה שאני קיבלתי בעתלית היא שעוד רגע יופיעו מעבר לפינה חיילי הוד מלכותה, כאילו ימי המנדט לא עברו מעולם. אין לי הרבה רכבות להראות הפעם, אך אני מקווה שתמצאו בתמונות הבאות דברים שקשה להבחין בהם כשעוברים ביעף בתחנת עתלית. למען הדיוק ההסטורי "אין סוף לסקרנות" היא מערך 188-7009, חלק מארבעה מערכי IC3, במסלול "חוצה ישראל" נהריה-באר שבע, עוצר בשעה 10:00 (על הדקה) בעתלית. המבט בתמונה הוא צפונה כמובן.
שיחקת אותה בתמונות קבל
ממני
 
מספור מערכי קרונועי IC3

מנחה לשבת
אין סוף לסקרנות - לאור מה שכתבו כאן, ולאור העובדה שהצלחתי להשאיל את המצלמה לעוד שבוע (כפי שאתם מבינים עדיין לא קניתי אחת לעצמי) החלטתי לצאת ולצלם בתחנה שבה אני עובר פעמיים ביום ואף פעם לא יורד, עתלית. התכנית הייתה להביא לכם תמונות של רכבות על רקע עופות המים החונים בבריכות, לדאבוני, הכך לא הצלחתי והסיבות בהמשך. עתלית היא מקום מיוחד לדעתי. אחת מתחנות רכבת הנוסעים השוממות בארץ, אולי השוממה שבהן, עם ריח חזק של הסטוריה באויר. התחושה שאני קיבלתי בעתלית היא שעוד רגע יופיעו מעבר לפינה חיילי הוד מלכותה, כאילו ימי המנדט לא עברו מעולם. אין לי הרבה רכבות להראות הפעם, אך אני מקווה שתמצאו בתמונות הבאות דברים שקשה להבחין בהם כשעוברים ביעף בתחנת עתלית. למען הדיוק ההסטורי "אין סוף לסקרנות" היא מערך 188-7009, חלק מארבעה מערכי IC3, במסלול "חוצה ישראל" נהריה-באר שבע, עוצר בשעה 10:00 (על הדקה) בעתלית. המבט בתמונה הוא צפונה כמובן.
מספור מערכי קרונועי IC3
מערכי הקרונועים של רכבת ישראל ממוספרים במספרים דו-ספרתיים - בטווח 01-41 כיום - בעוד שהיחידות המרכיבות אותם נושאות מספרים מבדילים, בני ארבע ספרות שהאחרונות מתוכן הן מספר המערך (הקידומת 188 לא אומרת כלום, ובוטלה אחרי עשרת המערכים הראשונים). כלומר, 188-7009 היא יחידת מנוע/ניהוג MF1 של מערך מספר 09. הסבר מפורט ניתן למצוא בפרק הנייד של האתר 'חדשות הרכבת'
 

NNN747

New member
כיום לרכבת ישראל יש רק...

מספור מערכי קרונועי IC3
מערכי הקרונועים של רכבת ישראל ממוספרים במספרים דו-ספרתיים - בטווח 01-41 כיום - בעוד שהיחידות המרכיבות אותם נושאות מספרים מבדילים, בני ארבע ספרות שהאחרונות מתוכן הן מספר המערך (הקידומת 188 לא אומרת כלום, ובוטלה אחרי עשרת המערכים הראשונים). כלומר, 188-7009 היא יחידת מנוע/ניהוג MF1 של מערך מספר 09. הסבר מפורט ניתן למצוא בפרק הנייד של האתר 'חדשות הרכבת'
כיום לרכבת ישראל יש רק...
40 מערכי איי סי 3- כי אחד נשרף בכפר ויתקין{ או משהו כזה!} , נכון? מערכי האי סיי החדשים משבדיה ימוספרו מ-41 ומעלה? {אני מת כבר שיגיעו} את רובם ידיירו בהתחלה בחיפה מזרח? מקווה שתהיה מהפריקה הזאת תמונות- אני כבר רוצה לראותם!!!
 
קח בינתיים משהו אחר. הנה:

כיום לרכבת ישראל יש רק...
40 מערכי איי סי 3- כי אחד נשרף בכפר ויתקין{ או משהו כזה!} , נכון? מערכי האי סיי החדשים משבדיה ימוספרו מ-41 ומעלה? {אני מת כבר שיגיעו} את רובם ידיירו בהתחלה בחיפה מזרח? מקווה שתהיה מהפריקה הזאת תמונות- אני כבר רוצה לראותם!!!
קח בינתיים משהו אחר. הנה:
צילום שלי.
 

Golf Bravo

New member
מה שמעניין בתמונה הזו שהיצרן בנה

קח בינתיים משהו אחר. הנה:
צילום שלי.
מה שמעניין בתמונה הזו שהיצרן בנה
ארבעה פינים, שניים מכל צד, שתוכננו ונבנו כך שיהיו חזקים דיים לתלות עליהם את משקלו העצום של כל הקטר. הם ישארו על הקטר לאורך כל חייו, קרוב לודאי, ויהיו בשימוש (אם לא ימכר אל מעבר לים) רק פעמיים! לדקות ספורות בכל פעם. פעם אחת להניפו לתוך הספינה ופעם שניה להוציאו ממנה... אביתר, לאיפה טיפסת כדי לצלם את תמונה הזו?
 
לראש המנוף של הנמל. אם תביט בארכיון

מה שמעניין בתמונה הזו שהיצרן בנה
ארבעה פינים, שניים מכל צד, שתוכננו ונבנו כך שיהיו חזקים דיים לתלות עליהם את משקלו העצום של כל הקטר. הם ישארו על הקטר לאורך כל חייו, קרוב לודאי, ויהיו בשימוש (אם לא ימכר אל מעבר לים) רק פעמיים! לדקות ספורות בכל פעם. פעם אחת להניפו לתוך הספינה ופעם שניה להוציאו ממנה... אביתר, לאיפה טיפסת כדי לצלם את תמונה הזו?
לראש המנוף של הנמל. אם תביט בארכיון
הפורום תוכל על-פי התאריך המופיע על התמונה (קח כמה ימים קדימה) לראות מאות תמונות מהיום ההוא !
 
אלו הן אוניות מטען לנשיאת מטענים

תמונה יפה!!.. מה יש ספינות...
מיוחדות לרכבות? או שזה ספינות לנשיאת מטענים כבדים בתוך בטן האונייה?
אלו הן אוניות מטען לנשיאת מטענים
גדולים בעלי אורך ורוחב לא סטנדרטי. ניתן להתאימן גם למוצרים רגילים אך הן יחסית די קטנות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה