כן...לוראיטי
אולי הפחד שלו מחושך בא מטראומה, אבל לא כל כך פשוט לטפל בזה לפי דעתי. למשל, אם מישהו נמצא בחושך יובלים עם נחשים, אז מן הסתאם הוא יפחד (או שהוא יהפוך לחבר שלהם
) אז תהיה לו טראומה. וזה נחרט עמוק עמוק בתת מודע, כי הייתה לזה המון השפעה עליו. ולכן, לא יהיה כל כך פשוט לטפל בזה, אלא אם כן, תמחק את זה מהתת מודע שלו.
אולי הפחד שלו מחושך בא מטראומה, אבל לא כל כך פשוט לטפל בזה לפי דעתי. למשל, אם מישהו נמצא בחושך יובלים עם נחשים, אז מן הסתאם הוא יפחד (או שהוא יהפוך לחבר שלהם