מנוולים נמאסתם

  • פותח הנושא ntn
  • פורסם בתאריך

ntn

New member
מנוולים נמאסתם

קבלתי את המכתב הזה בדוא"ל ממכרי ישראל פרנק שמפיץ אותו דרך הדוא"ל של החברים שלו עם הבקשה להמשיך בהפצתו. זה מה שאני עושה בלי להתייחס בחיוב או בשלילה לתוכנו. נתן גפן מסמכים וקטעי עיתונות ============================================================ מנוולים נמאסתם כנופיה של מנוולים שולטת היום במדינת ישראל. מנהיגיה הם אריאל שרון, שמעון פרס והפואד. למרות ניגודי האינטרסים ביניהם בתחומים רבים, יש להם מטרה משותפת והיא להמשיך ולשרוד בשלטון ויהא המחיר כבד ככל שיהיה. אם שרון היה אדם הגון, הרי היה מפטר את פרס ממשלתו. הפרס הזה שהיה שנוא על כל חבריו זכה ליותר כינויי גנאי מכל פוליטיקאי אחר. הדבר היחידי שהרוויח בכבוד הוא הכינוי "חתרן בלתי נלאה" לו זכה מרבין. אבל גם שרת, גולדה, לוי אשכול, בן גוריון בשנותיו האחרונות, בגין ויצחק שמיר לא רכשו לו אמון רב. הוא פעל מאחרי גבם ככל שיכול היה. בו גוריון, האזרח, הבין שלא נוכל להציב שוטר או חייל על מנת שיגנו על כל אזרח. בן גוריון הבין שהתשובה למרצחים הערבים הם פעולות תגמול ויצירת כוח הרתעה. האלוף מיל. שרון אינו מבין דבר כה בסיסי. אי אפשר להגן על איתמר, חדרה, נתניה ואפילו לא על הקמפוס בירושלים מפני מרצחים באמצעות מיגון. הפתרון הוא בפעולת תגמול שיכאיבו לאויב. על הפעולה באוניברסיטה העברית צריך להרוס אוניברסיטה ערבית גדולה בארץ ישראל. אם לפרס היה מעט כבוד עצמי, היה תורם את הכסף, שקבל כפרס נובל "לשלום", לשירותי הבטחון ומתאבד. עוד לא היה ישראלי או יהודי שגרם וגורם נזק כה כבד למדינת ישראל ולאזרחיה היהודים כאותו פרס. ואותו פואד בעיני הוא פחות אמין מהרוצח ערפאת. מצד אחד הוא נלחם להקמת גדר ההפרדה, (ראה את בקורתו של מבקר המדינה הנכבד). מצד שני הוא נלחם בעד הכנסת "עובדים" משטחי יש"ע והעברת כספים למנהיגי הכנופיות הרוצחים בנו ללא הרף. ואם זה לא מספיק עוד העבירו להם 70 מליון ש"ח על מנת לחזקם. כל יהודי שפוי החפץ חיים, צריך לצאת ולפעול בכל דרך דמוקרטית על מנת : 1. לשנות את השלטון המושחת הזה. 2. להחיל משטר צבאי על כל הערבים החיים בתחומי ארץ ישראל, מן הים ועד הירדן. ארה"ב במלחמת העולם השניה הכניסה את תושביה ממוצא יפני למחנות, למרות שהקשר בינם לבין מולדת האם היה חלש יותר והם היו פחות מסוכנים לארה"ב מהסכנה של ערביי ארץ ישראל למדינת ישראל. 3. למנוע כניסת כל ערבי באשר הוא ערבי לכל מקום ישוב בו חיים יהודים. אין זו גזענות. זהו יצר החיים. כך לא יוכל ערבי מיפו להסיע מחבלים לתחנה המרכזית בת"א, כך לא יוכל ערבי מהגליל לפוצץ עצמו בחתנת רכבת, וכך לא יוכלו ערבים "ישראלים" להוביל מחבלים למקום ביצוע פיגועים. דמוקרטיה חייבת להגן על עצמה. עדיפה קצת פחות דמוקרטיה ויותר יהודים שישארו בחיים. 4. להפיכת כל הערבים החיים בארץ ישראל מאזרחים לתושבים. לא יתכן לתת להם זכות לקבוע את עתידנו ואת בטחוננו. זכות השבות לכל יהודי באשר הוא יהודי, או נכד ליהודי, מוצדקת למרות שאיננה דמוקרטית. יש לתת לערבים החיים בארץ ישראל את זכות השיבה למולדתם ההיסטורית שהיא ערב הסעודית. יתכן שעל מנת לממש את זכות השיבה של הערבים יהא עלינו לפעול בצורה שאיננה דמוקרטית לחלוטין. אבל במלחמה כמו במלחמה. עדיף להיות קצת פחות דמוקרטי והרבה יותר חי. 5. למניעת אספקת חשמל, מים, תקשורת וכדומה לערבים החיים ביש"ע. אנחנו מספקים להם שירותים אלה בחינם. אם יש לנו עודפי כסף, עדיף לתת שירותים אלה בחינם לנכים, לאמהות חד הוריות, להורים שכולים, למובטלים, לאנשי כוחות הבטחון והרשימה עוד ארוכה. 6. לפעול להחזרת כל העובדים הזרים לארצות מוצאם. ממשלת שרון מאשרת הבאת עובדים זרים ומצהירה על גירושם. זאת צביעות של בעל חוה בה עובדים עובדים זרים. 7. להקטין את הממשלה ל10- שרים ולהקטין את הכנסת ל70- ח"כ. עם כה קטן ומדינה כל כך עניה לא יכולה לשאת על גבה כל כך הרבה פרזיטים. תושבי המדינה מועטים יותר מתושבי ערים גדולות בארה"ב. לאחר רשויות מקומיות וערים סמוכות. פחות פקידים ויותר עובדי יצור זאת צריכה להיות המטרה. אם המטרות שלי נראות לך, עליך לפעול ולא רק לנענע בראש. עליך לבצע כל פעולה חוקית לשינוי המצב. בכבוד רב ישראל פרנק
 
למעלה