מנהלת שכזו

נשמונת3

New member
מנהלת שכזו

אני עובדת כבר 4 שנים במקום העבודה הנוכחי. המנהלת שלי אף פעם לא קיימה איתי שיחה אישית לגבי העבודה, השכר, התחושות שלי וכו'. כיוון שאני בסך הכל מרוצה, אני ממשיכה לעבוד. אבל זה בהחלט מותיר בי תחושה לא טובה. ככה מנהלים?
 

YodaTheOne

New member
מבין את התחושה שלך
, אבל...

כל אחד רואה את הניהול בצורה שונה.
יש כאלו שמגזימים בחיזוקים החיוביים ושיחות אישיות (דבר שקצת מציק), ויש כאלו שזה לגמרי לא באג'נדה שלהם.
סיגנונות הניהול רבים בערך כמספר האנשים בעולם (לדעתי).
כל אחד לוקח את הדברים שהוא מאמין בהם + הדברים הוא למד + האופי האישי שלו והם אלו המכתיבים את סיגנון הניהול.

אני יכול אישית להגיד לך, שאם את מרוצה במקום העבודה שלך, ואת מרוצה מהתנאים, ואת מרגישה סיפוק ושאת במקום שאת ממצה את הכישורים שלך
על אף ההתנהלות של המנהלת שלך, הייתי שם את התחושות האלו בצד.
כי בסופו של יום, מה בנאדם רוצה? לחייך, ללכת בכייף לעבודה (שם אנחנו מבלים בערך מחצית משעות הערות שלנו), לעשות משהו שנותן לנו סיפוק.

לגבי שכר, אם 4 שנים את על אותו שכר, זו החלטה שלך אם לבקש העלאה, אל תצפי מהמנהלת שלך לבוא ולהציע את זה מיוזמתה (לא שאין מנהלים שעושים את זה)
זה מאוד תלוי בתרבות הארגונית, למשל במוסדות ממשלתיים זה עניין של וותק, בהייטק זה שוק חופשי לגמרי וכו'... לכן לכל מקום יש את המדיניות שלו בנושא השכר,
אבל חלק מזה אמור להיות גם יוזמה שלך: לא תדרשי - לא תקבלי.

בגדול, אם את בסך הכל מרוצה, תחייכי כי יש לא מעט אנשים שממש לא מרוצים במקום עבודתם (שלא לדבר על אלו שלא מצליחים למצוא עבודה).

שיהיה חג שמח
 

נשמונת3

New member
צודק לגמרי

אתה בהחלט צודק בגישה שלך לדברים. אני אכן חשה שאני עושה עבודה משמעותית ומקצועית, מגיעה לעבודה ברצון ויום העבודה חולף ביעף.זה פלוס ענק ואני מודעת לו היטב. רק יש פה ושם ימים שקצת מפריע לי שהמנהלת הישירה שלי לא מוצאת לנכון לקיים איתי שיחת משוב אחת לשנה נניח...יש לי סיבות טובות להניח שהיא שבעת רצון מעבודתי, אבל בכל זאת. שמחתי לקרוא את תגובתך, שיהי לך חג שמח!
 
תנסי לחשוב עם עצמך (ואיתנו
)

מה בעצם את היית רוצה לומר בשיחה הזו?
אולי הבוסית שלך לא רואה צורך בשיחה וזה לגיטימי לגמרי שאת תיזמי את השיחה בעצמך אם יש לך משהו חשוב לומר.
 

פרויז1

New member
מנהל שכזה :

אני מנהל מחלקה. שנים שמנהל האגף שלי והבכירים יותר - ביחד - לא ישבו איתי לבד משך זמן מצטבר של 60 דקות.
אז : שנינו באותה סירה.

א. הם כל כך נהנים מהשקט שאני משרה סביבם, פותר את כל הבעיות ברמה שלי ורמות הממשקים עם הרמות הגבוהות יותר.
בי הם אפילו חרדים מפגישות איתי, שמא יצטרכו לחשוב - אני מנהל מקצועי ולעתים, כדי להתקדם בנושא שנקרה לדרכי, אני צריך מידע שמצוי מעלי בלבד, כיוון, או משהו ממשי - לא עידוד/תמיכה/לגיטימציה. אבל אני בודד, שוקל מחליט ומנהל בבדידותי.

לאחר שהביקורת כתבה שיש לקבוע פ.ע שבועיות/לפחות חודשיות, קבעתי פגישת עבודה עם הממונה עלי , היא נדחתה 6 פעמים. ועם הזמן אני ירדתי מבקשה של שעה אחת לרבע שעה. בפעם השביעית כבר נפגשנו במשרדו (המרוחק ממשרדי).
שלום, מה נשמע וקשקשת מתוקצרת, מה קורה? עניתי : אני באתי אליך להתלונן.
על מה? על מישהו שעובד באירגון.
בחיוך : מה? מי זה? עליך עניתי.
צחוקו התגלגל: עלי להתלונן? על מה? ולמה אצלי? תלונן אצל המנכ"ל. מה יש, מה קרה?
ואז שפכתי : בין השאר : לפעמים אני מגיע לצמתי החלטות בהן אני זקוק למידע עמצוי אצלך. אין לי את המידע החיוני הזה, ואנני לא יודע באיזה כיוון לבחור ללכת.להמשיך. אפילו במקרה כזה אינך זמין.
הוא התמתח במושבו וענה לי : תראה, אני סומך עליך, אתה מנהל מקצועי, עושה את זה על הצד הטוב ביותר.... ועוד קשקשת, אתה כבר תדע באיזה כיוון לבחור ולהמשיך.
עניתי : אני יכול רק לשער, ולכן אני עלול לבחור בכיוון הבלתי רצוי וזה רע!
- נו, אז תתקן.
מה "תקן" ? לפעמים לא ניתן לתקן.
- אני סומך עליך שאתה עם הידע שלך ועם...., תצליח ותסתדר.
- לפעמים זה עלול חס ושלום להסתיפ בכשלון. בכל מקרה אך ורק אני האחראי לתוצאות!!!
אם אם יקרה משהו אני סומך עליך שאתה תדע לתקן..

נוווו?!!!

איך הוא סיכם - הכי מענין :
תראה הוא אמר : יש לי הרבה מנהלים שבאים ומבלבלים לי את המוח. אתה היחידי שיודע להסתדר לבד וממך יש לי שקט ואני סומך עליך... ועוד קשקשת.

סיכום :
קחי את החופש - ותברחי!!!
שבוע טוב !
 
למעלה