היי שמעתי הקלטה של יצירה של מנדלסון לשני קלרינטים ופסנתר. היצירה היא עיבוד, ואני כמעט בטוח שהיא מעובדת מיצירה של מנדלסון לשני קולות ופסנתר. היצטרה היא באופוס 63. מישהו יודע על מה אני מדבר? אולי למישהו יש מקום שאפשר לשמוע ממנו את היצירה לשני הקלרינטים?
יצירה לשני קולות ופסנתר!! זהו לידר שהוא כתב בין השנים ש1836 ל-1845 (זאת יצירה ארוכה??)... ואני גם די בטוח שאני מכיר את היצירה הזאת גם בעיבוד הזה... לא ניגנתי אותה, אבל שמעתי אותה כמה פעמים... לצערי אין לי הקלטה של זה!!
שיר בגרמנית הוא ליד (lied) והרבים, שירים, הוא לידר (lieder). מה לעשות? שפה משונה יש לצוררים. לכן אמור מעתה שמנדלסון כתב את הליד. ואוסף שירים יקרא לידר.