ממש בושה

ליטל א מ

New member
ממש בושה

ברצוני להגיב על תגובת הונדליזם של הפורעים בתל אביב נגד רכוש ערבי וכונתי היא למסגד חסן באק ולמאפית אבולעפיה וחנויות שהן בבעלות ערבית רציתי לשאול עד לאן נגיע נכון היה פיגוע וזה כואב לכולם אבל ערביי ישראל לא פגעו בנו ויש כאן בעיה חמורה שמשייכים את ערביי ישראל למחבלים ולטרוריסטים ומכלילים אותם יחד איתם אז רגע לפני שמכים ערבי ורגע לפני שמשליכים אבן לעבר מסגד לחשוב לא הרבה אבל לחשוב מי נמצא מולנו ואיך זה יראה בעולם חומר למחשבה
 

B.Shokor

New member
איפה הלב והשכל?

איך הפורעים האלה בתל-אביב לא חשבו לרגע לפני שזרקו אבן שערביי ישראל הם לא הכתובת הנכונה שלהם, להפך, המצב של ערבי ישראל הוא אותו מצב של היהודים בארץ זאת. (חייל ערבי נחטף לפני מספר חודשים ע``י חיזבאללה). חבל שהגענו למצב שהנורמליים ביננו לא יצאו ועצרו המתפרעים האלה.
 

קלייר

New member
בושה וכלימה/איך אנו ניראים H-(

מה עשה אדם שכל רצונו להתפלל,ובטח לא עשה דבר רע אבולעפיה לאיש ששנים נהנים אנו מהלחם הרי והטעים יהודים וערבים יפו שתמיד אהבתי,שחיינו שם בדו-קיום ,הופכים אותו לשדה קטל ומריבה ובמי פגעו בסוף בשוטרים העיפים מרוב עבודה מתי נלמד שהנקמה לטיפשים נועדה
 
למעלה