ממשק לאפליקציית web

guznik

New member
ממשק לאפליקציית web

שלום. ראיתי אפליקציות web שלא רצות מהדפדפן, לא יודע מאיפה. ככה אין כל מני הגבלות כמו לראות כל הזמן את שם הדפדפן בכל החלונות או הגדרות אבטחה. מה הדרך הכי נכונה וחסכנית לבנות דברים כאלה? אני מעוניין בפיתרון שיאפשר מינימום עבודה בהטמעה (הכי קרוב שאפשר ללשים קיצור דרך וגמרנו)? אם זה משנה, בכל העמדות יש Windows 2000+IE5/6. תודה.
 

IP yuval

New member
אתה מחפש משהו כזה?

http://www.xulplanet.com/tutorials/xultu/intro.html http://www.mozilla.org/projects/xul/ יש שם דוגמאות מוכנות של זה. *זה למזוילה/פיירפוקס...
 
למעלה