ממשלה דו-ראשית!

MuadDib

New member
ממשלה דו-ראשית!

הממשלה שלנו דומה לזוג חמורים סיימים שמחוברים בישבן (תרתי משמע...), בבוקר שרון אומר משהו ובערב פרס אומר את היפוכו. נמאס, שמישהו יעשה ניתוח הפרדה וזהו. אולי הגיע הזמן שהממשלה תחליט? אם אתם רוצים להכנס בערפאת וברשות, תכנסו בהם, ואם אתם רוצים להחזיר לו את כל השטחים ולסגת ולקוות לטוב אז תעשו את זה, רק תחליטו! אי ההחלטה שנובעת מאילוצים קואליציוניים בלבד מזיקה לישראל. הממשלה לא מחפשת פתרון למצב, היא רק רוצה להמשיך להתקיים! שרידות הממשלה, במתכונתה הנוכחית מאיימת על שרידותנו אנו, ולזה אסור להסכים. כמובן שאסור לאיחוד-הלאומי-ישראל-ביתנו לעזוב את הממשלה - הרי הרבה נבון יהיה להעיף ממנה את העבודה. בכלל כל הרעיון הזה של ממשלת אחדות הוא טיפשי. במלחמה צריך מדיניות עקבית וברורה, ולכן אפילו הרומאים, עוד בתקופת הרפובליקה שלהם, היו ממנים שליט מיוחד לתקופת מלחמות - הדיקטטור (זה שאח"כ הדיקטטור יוליוס התאהב בתפקיד זה כבר משהו אחר...
). שרון נבחר בבחירות דמוקרטיות, שרון יודע מה צריך לעשות ושרון צריך לעשות את מה שנכון - מה שחשוב הוא לנצח את המלחמה, וכמה שיותר מהר כי העם מתחיל לגלות סימנים של עייפות-החומר. שרון חייב לנצל את האירועים האחרונים בשביל להוביל מהלך למיטוט הרשות. מצידי שתהיה שם אנרכיה, שיתפרקו לקנטונים, זה יתן לנו צידוק מוסרי הרבה יותר גבוה להלחם בהם, ככה. להפציץ את המסוקים של ערפאת ואיזה כמה מפקדות ריקות בעזה? זה מה שיפתור את הטרור? הרי ברור שזה נעשה כאיתות, איזשהי מחווה של השפלה ליו"ר הרשות, אבל שום פגיעה ממשית ברשות עצמה ו/או בטרור שהיא מייצרת! ועוד יותר חשוב - הפעולה הזו נעשתה כדי לרצות את האמריקנים מצד אחד (סה"כ לא נפגעו אזרחים כמעט) ואת דעת הקהל בישראל מצד שני (עשינו משהו). דעת הקהל היחידה שמעניינת אותי היא דעת הקהל שלי - והיא אומרת שכדי לנצח במלחמה הזו צריך לנקוט בפעולות עקביות, צריכה להיות אסטרטגיה, צריכים להיות יעדים ותרחישים מפורטים ולא נראה שמממשלת אחדות סיאמית כמו זו יכולה להוציא לפועל איזושהיא פעולה מועילה. אז דבר ראשון: להתעלם מפרס ומהעבודה. לגרום להם להתפטר. לא מרוצים ממדיניות הממשלה, אתם תמיד יכולים לעזוב. זה גם יחסוך כספי-ציבור כי לא נצטרך לממן כ"כ הרבה לשכות של שרי לענייני קוצה של יוד וסגני-שרים למיניהם. לאחר מכן, לגבש אסטרטגיה ותוכניות לחיסול הרשות. אם הרשות במילא לא יהיה לנו שום מו"מ בהמשך, עדיף שהחמאס ינהיג אותם, זה הרי הרצון האמיתי שלהם, ככה שאפשר לטעון שאנחנו עושים דבר דמוקרטי
. החמאס יעשה פיגועים? ומה הוא עושה עכשיו? מפצח גרעינים? שיעשה פיגועים, ללא רשות נוכל להלחם בחמאס בצורה הרבה יותר אפקטיבית (וגם עם לגיטימציה בינלאומית - חמאס=גי´האד איסלאמי=טאליבן --> משוואה קלה ופשוטה לזכירה ולשינון בכל טלוויזיה מערבית). הממשל הירדני כמובן ישמח להפטר מהרשות, שמתכננת להשתלט על ירדן, הם כמובן לעולם לא יגידו את זה בפומבי, אבל אנחנו יכולים לסמוך עליהם שהם לא יתנגדו יותר מדי והם ידכאו את כל ההפגנות, בכוח הראוי. בקשר למצריים - זה יהיה מחבן ליחסינו עם מצריים. סה"כ מצריים היא מדינה עם פיצוץ-אוכלוסין בפוטנציה. היא סמוכה על שולחנה של ארה"ב - אין חיטה אמריקאית - אין מובארק. כל מה שנשאר זה לשכנע את האמריקאים - אם הפיגועים שהיו עכשיו, זו לא תהיה בעיה של ממש. חוץ מזה יש לנהל את המבצעים בחוכמה, ולדאוג שהכל יראה כהתפתחות טבעית, וכתגובה לפיגועי התופת של החמאס והג´יהאד - מעין מהלך שאנחנו נגררים אליו בעל-כורחנו. והאירופים? מי בכלל שם עליהם...
 

jחיימון

New member
בקשת- אז נענה

הכל טוב ויפה. סלקת את ערפאת, הבאת את החמאס ואתה נלחם בהם. איזה פיתרון פשוט. רק דבר אחד אתה שוכח- בעוד מספר שנים יהיו הרבה יותר ערבים מיהודים בין הירדן לים. במצב כזה יהיו שתי אופציות- לותר על מדינה יהודית או להיות דרום אפריקה. אני לא מוכן לאף אחד מהאופציות. לעם היהודי יש שלוש חלומות: 1.מדינה יהודית. 2. מדינה דמוקרטית. 3.ארץ ישראל השלמה. לצערי הרב לא נוכל לממש את שלושת החלומות ואם תשאל אותי רצוי לותר על החלום השלישי.
 
חרטה

כל עוד יהיה רב ערבי בין הים לירדן, לא יעזור שום גבול מלאכותי שתמתח בין ישראל לישות אחרת. הישות האחרת תתפוצץ מאוכלוסיה והיא תפתח במלחמה כדי לחסל את ישראל. המסקנה: במקום לזרוע חלומות שווא תתרכז בלמנוע להגיע למצב שבו אין רב יהודי. תביא לפחות חמישה ילדים, ואז תהיה לך זכות לדבר. בוא ספר לנו: כמה ילדים הביאו הוריך לעולם?
 

shalvale

New member
רוב ערבי

בגיניסט, איני מסכימה לדיעותיך. ריבוי ילדים במטרה להגדיל את האוכלוסיה היהודית עלול לגרום לעוני, להשקעה מועטה בילדים. משהו בסגנון כמות על חשבון איכות. שים לב, אני אומרת עלול, כמובן שזה לא המצב אצל הרבה מאוד אנשים. על כל משפחה להוליד ילדים לפי הרצון והיכולת שלה. לגבי הרוב הערבי: הרי במקודם או במאוחר יהיה רוב ערבי יהיה במדינת ישראל גם אם תקום מדינה פלסטינאית. אני מדברת כמובן על ערביי ארץ ישראל. והיות ואסור לדבר על טרנספר (העברת הערבים הישראלים למדינה הפלסטינאית, אם וכאשר תקום, בדיוק כפי שיועברו מתנחלים) הרי שנגזר על מדינת ישראלת להיות מדינה דו-לאומית, עם ח"כים ושרים ערבים אשר להם נאמנות ראשונית לפלשתין.
 
הבהרה שתסייע לך לתמוך בדעתי

כאדם שרואה במצוינות את אחד מהערכים החשובים, אני בוודאי מסכים לדברייך בנושא איכות מול כמות. אך שנינו יודעים, שיש מגזרים נרחבים במדינת ישראל, שיכולתם הכלכלית בפירוש מאפשרת להם הבאת ילדים נוספים לעולם וגידולם בתנאים אופטימליים. ובכל זאת, הם אינם עושים זאת. למה? כי זה לא נח להביא עוד ילד. למה שהמשכורת השנתית הלא-רעה בכלל שהם מרוויחים תתחלק על עוד נפש במשפחה? אפשר להביא כלב! קחי את המודל של הציונות הדתית: בוודאי תסכימי איתי שהם אינם מתפשרים על איכות. די להביט על צה"ל על יחידותיו המובחרות וקורסי הקצינים שלו כדי להבין זאת. ובכל זאת, הם מביאים הרבה ילדים לעולם, ןמגדלים את כולם לתפארת מדינת ישראל. על המדינה לעשות מאמץ לגרום למעמד הבינוני-גבוה להביא ילדים נוספים, ויש דרכים לעשות זאת. כרגע היא מעודדת רק את המעמדות הנמוכים, וכאן נוצרת ההתפשרות של איכות מול כמות.את זה אפשר לשנות ע"י חקיקה כלכלית ומיסויית. אסור להרים ידיים: אילו הציונות היתה מתיאשת מן הדמוגרפיה, חובבי ציון לא היו מגיעים לא"י.
 

.המוסד

New member
אכן איכות איננה נמדדת על פי

כמות נעלי ה"נייקי" שהילדים נועלים
 

shalvale

New member
אז מותר לנו גם לא להסכים ../images/Emo13.gif

ההבדל בינינו נובע כנראה מהעובדה שאתה דתי/מסורתי ואני חילונית. אני אכן באה מהמודל שהזכרת - 2 ילדים + 2 כלבים. וכשדיברתי על השקעה - לא מדובר רק בהשקעה פיננסית (וכמובן שנייק לא מודד איכות), גם על השקעה ריגשית, וגם על רצון נטו בהרבה ילדים, רצון שאי אפשר להסביר אותו. או שרוצים או שלא רוצים. אני לא הייתי רוצה להרגיש לא נוח עם זה ולהרגיש שהממשלה מכתיבה לי את הדברים הבסיסים ביותר - כמה ילדים להביא לעולם, זה נותן הרגשה של אשה כמכונת ייצור... בכל מקרה, אני מבינה את הטענה שלך, פשוט לא מסכימה לה. אז נתמקד בדברים בהם אנו מסכימים
 

jחיימון

New member
אז ככה

הוריי הביאו לעולם שני ילדים. אבי עובד 6.5 ימים בשבוע כדי לפרנס אותנו (זאת אומרת פעם בשבועיים בשבת יום חופש שגם אותו הוא מנצל לעבודה במשק) גם אני וגם אחי שירתנו בקרבי. אבי ואימי העדיפו להוליד שני ילדים ולהשקיע בהם המון ושיוכלו לעזור לנו גם לקנות דירה ולהתחיל לחיות. ילודה מרובה תביא לעוני. שתי מדינות זה עדיין הפיתרון הנכון. מצטער!!!
 
אתה רואה?? צדקתי!!

במקום להביא עוד ילדים, הם החליטו לעזור לך לקנות דירה. 1. יש לי חבר מקדומים שיש לו שמונה אחים. הוריו לא עזרו לו לקנות דירה, כשם שהוריהם לא עזרו להם. הוא עובד קשה וחוסך לעצמו שקל לשקל. המדינה עומדת לפני הפרט בסדר העדיפויות. 2. אנשים כמו עמירם סיוון או שלמה נחמה יכולים להרשות לעצמם עוד ילד, באחריות. 3. מה הנפנוף הבלתי פוסק הזה בעבר הקרבי שלך? האם אתה היחיד ששירתת ביחידה קרבית? או שאולי אתה מאלה שחושבים שכל הליכודניקים שין גימלים? 4. שתי מדינות זה אכן הפיתרון, בתנאי שיהיה ביניהן גבול טבעי ומוצק שימנע מחשבות על פלישה הדדית. המסקנה: מדינה יהודית פה, מדינה פלשתינאית בירדן. 5. מה תעשה עם ערביי ישראל כשהם יתרבו? תקים גם להם מדינה נפרדת? תשים גדר בין ת"א ליפו?
 

jחיימון

New member
שוב תראה

אני לא חושב שהליכודניקים ש"גים ואפילו רשמתי שאני בטוח שגם אתה שירתת בקרבי. לא כולם עמירם סיוון. לא חייבים גבול של נהר בין מדינות. ביום שבו נשקיע יותר במגזר הערבי, ההשכלה בו תגדל והמצב הכלכלי ישתפר תרד גם הילודה שלהם. (הקשר בין השכלה גבוהה לילודה נמוכה מוכח במחקרים מכל העולם)
 
תשובות

1. אכן שירתתי בקרבי. לצערי רב השמאלנים לא מאמינים לי. 2. חיבים גבול טבעי, כי כשהמדינה הפלתינאית תתפוצץ מאוכלוסיה, התביעה המידית תהיה לחבור לערביי ישראל. לא יהיה להם איפה לגור. 3. השקעה במגזר הערבי? אני בעד ובגדול, ודבריך לגבי המתאם בפירוש צודקים. אבל צריכה להיות אבחנה: מי שנאמן למדינה, יקבל השקעה סופר-גדולה. מי שלא, לא יקבל שקל. כה נרוויח פעמים: ההשכלה תעלה, האיבה תרד, הילודה תרד, וישתלם להיות נאמן. 4. לא כולם עמירם סיוון, אבל ארבעת העשירונים העליונים בפירוש יכולים להביא עוד ילד. תפקיד הממשלה הוא לתמרץ אותם לעשות זאת. כרגע היא מתמרצת רק את העשירונים התחתונים, וזה רע.
 

jחיימון

New member
ביצה ותרנגולת

שנינו כנראה רוצים אותו דבר אני פשוט מאמין שקודם נשקיע ואז הנאמנות וכל הדברים הטובים יגברו ואילו אתה רוצה קודם נאמנות. לדעתי הדרך שלי מעט יותר הגיונית. נ.ב. בעוד שעתיים אני טס לחצי שנה באוסטרליה וניוזילנד. מאד נהנתי לכתוב בפורום ולנהל דיונים עם איש אינטיליגנט. אני מקווה שתשרוד בפורום עד שאחזור. בעזרת השם כשאחזור יהיו שקט ושלווה על הארץ והשלום ישכון. שלום בין יהודים ושלום בין יהודים וערבים.
 
למעלה