ממשלה א-א - א

ardata

New member
ממשלה א-א - א

עומדת לקום ממשלה מצוינת. אוסלו- רבע מהשרים אנשי אוסלו. אלטלנה- שלשת רבעי אנשים שמתכננים את מאואעות האניה אלטלנה מחדש. כל זה בשיתוף פעולה של "תלמידי" ז'בוטינסקי : זאב בוים, ציפי ליבני, אהוד אולמרט. אגודה- חרדים אשכנזים שאיכפת להם רק מ כסף מזומן..
 

Robert Peterson

New member
הדבר המפלצתי הזה - הממשלה לצורכי

ההתנתקות שלא לא בחרנו בה ושכולה פרי תמרונים וטריקים אנטידמוקרטיים פסולים - אין לה זכות קיום ! והשרים החדשים מ" גדודי אוסלו" יכולים להשאר בממשלת הצללים עד הבחירות החדשות ככל הנראה מוקדמות. מעניין שש''ס שבעבר איפשרה העברה של הסכמי אוסלו בכנסת ככל הנראה למדה לקח מהעבר ועמדתה נראת בעיניי מוצדקת ונבונה לחלוטין. הרב עובדיה יוסף אמר דבר פששוט ונבון באותו הזמן" כאשא יהיה הסכם פוליט - (ואין כזה דבר ) לתיחס לגופו העיניין.אני מקווה שש''ס התרחקה מפילוסופיה של "ימי החלוקה" ולא עומדת למכירה כמו בעבר.שיברכו !
 
למעלה