קליבלנד- ברוקלין: הנטס לא מבריקים אבל כבר עולים למאזן 13-5 ומתמקמים במקום הראשון במזרח. הארדן ממשיך להסיר חלודה עם 14 אסיסטים, KD כרגיל עם 27 ואלדריג' בעוד משחק טוב מהספסל של 20-10. עונת באונס באק טובה שלו. הקאבס היו צמודים כל הדרך בזכות דומיננטיות בריבאונד והרבה זריקות עונשין.
וושינגטון- שארלוט: הוויזארדס כמעט היו בדרך לקאמבק נוסף ברבע האחרון כפי שהוציאו לפועל מספר פעמים העונה אבל שלשת סטפ באק גדולה של רוזייר 30 שניות לסיום סגרה את המשחק. לונזו ורוזייר קלעו יחד 60 נקודות, אצל וושינגטון דוקא off night של הקו האחורי עם 7/29 משותף מהשדה לדינווידי+ביל. הארל במשחק מפלצתי מהספסל עם 24-18 וכמה סיומות מאוד מרשימות מתחת לסל ממסירות אאוטלט.
מילווקי- אורלנדו: המשחק הסתיים ב-31 הפרש אפילו שמילווקי הפסידה את הרבע האחרון ב-18, תעשו בעצמכם את החשבון מה הלך שם 3 רבעים.
בוסטון- יוסטון: יוסטון כל כך גרועה שזה alarming. ניצחון אחד העונה מול 16 הפסדים. מעניין אם כריסטיאן ווד יכנס לשוק הטריידים בקרוב.
אינדיאנה- שיקאגו: הבולס חטפו תבוסה ב-30 הפרש, אחרי כמה ניצחונות צמודים היה צריך להגיע מתישהו off game קולקטיבי שיאפס אותם.
ניו אורלינס- מינסוטה: ניצחון שלנו כמעט wire to wire, פתחנו יתרון דו ספרתי ברבע הראשון שנסגר לזמן קצר אבל נפתח שוב ברבע השני ונשמר עד הסוף. הפליקנס שיחקו על הפנים, אינגרם במשחק נוראי, ולנ'ציונאס עשה יותר נזק בהגנה מתועלת בהתקפה. כפינו עליהם 21 איבודים ולקחנו 21 ריבאונדים מתחת לסל שלהם כלומר כמעט 40% מההחטאות שלנו הביאו הזדמנות שנייה. אנחנו משחקים כדורסל לא מבריק אבל חשוב לדעת לאסוף את הניצחונות הקלים, יש לנו 4 רצופים כאלה מול קבוצות בינוניות ומטה. טאונס הוביל עם 28-10, ואנדרבליט בעוד משחק האסל מצוין סיים עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, מתוכם 7 בהתקפה, בנוסף להרבה פעילות בהגנה. לאחרונה אנחנו שומרים הרבה איזורית וזה די עובד, לפחות מול הקבוצות הפחות טובות שאנחנו פוגשים שאין להן קלעים או הנעת כדור ברמה גבוהה במיוחד.
יוטה- ממפיס: וואו, איזו גניבת משחק חוץ לפי הספר. ראיתי את הרבע האחרון בו גובר עשה עבודה טובה בהגנת הצבע מול הכניסות של מוראנט לסל וממפיס הסתמכה לא מעט על דזמונד ביין שהופך לאופציית סקורינג אמינה. הגריזליס ניסו לסגור את הלוב לגובר ואת הקלעים בפינות, מה שנתן לקונלי יד די חופשית בפלואטרים שלו מאיזור הביניים של 6-12 פיט. שתי שלשות של בוגדנוביץ' כולל אחת קשה מכדרור בתנועה הצידה העלה את יוטה ליתרון 6 ותחושה שהמשחק נגמר. אלא שכאן חוק ה-review נכנס לפועל, מוראנט החטיא זריקת עונשין וגובר+ג'ארן ג'קסון שניהם נכנסו מוקדם לצבע ונגעו בכדור כשהיה בגדר interference. השופטים לא יגעו מה להחליט אז הלכו לכדור ביניים מקו האמצע, טריפל J הצליח לקחת ומספר שניות לאחר מכן גם לקלוע את הגיים ווינר ממסירה של מוראנט-
אציין שדונובן מיצ'ל היה חלש מאוד ברבע האחרון ולפי הבוקס סקור- במשחק באופן כללי.
וושינגטון- שארלוט: הוויזארדס כמעט היו בדרך לקאמבק נוסף ברבע האחרון כפי שהוציאו לפועל מספר פעמים העונה אבל שלשת סטפ באק גדולה של רוזייר 30 שניות לסיום סגרה את המשחק. לונזו ורוזייר קלעו יחד 60 נקודות, אצל וושינגטון דוקא off night של הקו האחורי עם 7/29 משותף מהשדה לדינווידי+ביל. הארל במשחק מפלצתי מהספסל עם 24-18 וכמה סיומות מאוד מרשימות מתחת לסל ממסירות אאוטלט.
מילווקי- אורלנדו: המשחק הסתיים ב-31 הפרש אפילו שמילווקי הפסידה את הרבע האחרון ב-18, תעשו בעצמכם את החשבון מה הלך שם 3 רבעים.
בוסטון- יוסטון: יוסטון כל כך גרועה שזה alarming. ניצחון אחד העונה מול 16 הפסדים. מעניין אם כריסטיאן ווד יכנס לשוק הטריידים בקרוב.
אינדיאנה- שיקאגו: הבולס חטפו תבוסה ב-30 הפרש, אחרי כמה ניצחונות צמודים היה צריך להגיע מתישהו off game קולקטיבי שיאפס אותם.
ניו אורלינס- מינסוטה: ניצחון שלנו כמעט wire to wire, פתחנו יתרון דו ספרתי ברבע הראשון שנסגר לזמן קצר אבל נפתח שוב ברבע השני ונשמר עד הסוף. הפליקנס שיחקו על הפנים, אינגרם במשחק נוראי, ולנ'ציונאס עשה יותר נזק בהגנה מתועלת בהתקפה. כפינו עליהם 21 איבודים ולקחנו 21 ריבאונדים מתחת לסל שלהם כלומר כמעט 40% מההחטאות שלנו הביאו הזדמנות שנייה. אנחנו משחקים כדורסל לא מבריק אבל חשוב לדעת לאסוף את הניצחונות הקלים, יש לנו 4 רצופים כאלה מול קבוצות בינוניות ומטה. טאונס הוביל עם 28-10, ואנדרבליט בעוד משחק האסל מצוין סיים עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, מתוכם 7 בהתקפה, בנוסף להרבה פעילות בהגנה. לאחרונה אנחנו שומרים הרבה איזורית וזה די עובד, לפחות מול הקבוצות הפחות טובות שאנחנו פוגשים שאין להן קלעים או הנעת כדור ברמה גבוהה במיוחד.
יוטה- ממפיס: וואו, איזו גניבת משחק חוץ לפי הספר. ראיתי את הרבע האחרון בו גובר עשה עבודה טובה בהגנת הצבע מול הכניסות של מוראנט לסל וממפיס הסתמכה לא מעט על דזמונד ביין שהופך לאופציית סקורינג אמינה. הגריזליס ניסו לסגור את הלוב לגובר ואת הקלעים בפינות, מה שנתן לקונלי יד די חופשית בפלואטרים שלו מאיזור הביניים של 6-12 פיט. שתי שלשות של בוגדנוביץ' כולל אחת קשה מכדרור בתנועה הצידה העלה את יוטה ליתרון 6 ותחושה שהמשחק נגמר. אלא שכאן חוק ה-review נכנס לפועל, מוראנט החטיא זריקת עונשין וגובר+ג'ארן ג'קסון שניהם נכנסו מוקדם לצבע ונגעו בכדור כשהיה בגדר interference. השופטים לא יגעו מה להחליט אז הלכו לכדור ביניים מקו האמצע, טריפל J הצליח לקחת ומספר שניות לאחר מכן גם לקלוע את הגיים ווינר ממסירה של מוראנט-