ממשחקי חמישי

Rapgamer

Well-known member
דאלאס- פיניקס: היה משחק ברמה גבוהה. כשלוקה חד הוא מוביל את דאלאס למבטים טובים כמעט בכל התקפה, הפעם השלשות לא נכנסו (אבל למען ההגינות גם לא של פיניקס). קליבר שקולע די טוב את המבטים הפנויים הלך 1/7 משלוש כאשר רוב הזריקות היו ב5 דקות הראשונות של המשחק, משם הוא פחות שמח לזרוק.
לוקה לקח לפוסט כמעט כל שחקן פרימטר של פיניקס. ברבע השלישי כריס פול שמר עליו יותר (במקום ברידג'ס) והצליח לכפות עליו איבודים במצבים בהם לוקה מקבל חסימה ושומר על הגוף שלו בין שחקן ההגנה לבין הסל, למעשה גם ברידג'ס עם 4 חטיפות במשחק אז מגיע קרדיט לשניהם. פיניקס השיגה נקודות קלות במעבר ונכנסה לגרוב התקפי שנמשך גם בתוך הרבע האחרון.
פיניקס ניצחה ב24 הפרש את הדקות של כריס פול על המגרש, כמו שקורה לעיתים קרובות הם עשו ריצת 12-2 עמוק ברבע האחרון והשתלטו על המשחק.
ניצחון איכותי של הסאנס ששיחקו בלי אייטון. הם בחירה לא ממש סקסית לאליפות אבל יש מצב שהם פשוט הכי טובים, בטוח יש להם תחושה של "אנחנו הכי טובים בליגה ולא סופרים אותנו".
דאלאס לא הייתה רחוקה מניצחון 9 מ10 האחרונים אבל fell short. בהרכב מלא הם מזכירים איך עשו שתי סדרות סופר תחרותיות מול הקליפרס.

גולדן- אינדיאנה: אני לא בטוח מה יותר גרוע מבחינת גולדן- העובדה שהפסידה לקבוצת תחתית בהרכב חסר או זה שלא הצליחה לחלץ את המשחק בקלאץ' של רבע רביעי+הארכה, בהם לא הרגישה כמו הקבוצה העדיפה בבירור. אפשר לתמצת את המשחק ליום קליעה חלש במיוחד משלוש אבל האמת היא שבמשחק ביתי מול יריבה כל כך מוגבלת, הם חייבים למצוא דרך לנצח גם דרך ההגנה.
קרי קלע 39 במשחק אבל 0 בהארכה. קליי היה חלש מאוד, קלע קצת בפתיחה אבל היו לו זריקות ממש לא בכיוון כולל איירבול או שניים. ג'ורדן פול שנדחק לספסל לטובת קליי גם מתקשה למצוא את עצמו ברול החדש.
אינדיאנה הסתמכה על כריס דוארטה באחד המשחקים היותר טובים שלו השנה ועל הרבה נקודות קלות בטרנזישן לאחר איבודים של גולדן.
זה ההפסד ה13 של גולדן העונה והיא כבר רחוקה מפיניקס במקום הראשון (9 הפסדים). מה שאולי יותר מדאיג זה שקליי לא נראה יותר טוב עם הזמן.
 

Krit123

Well-known member
-הפייסרס כישלון חרוץ. סגל עמוק ללא חסרונות בולטים, אפילו כמה רוקיז מוכשרים, לא ברור מה לא עבד שם.

-אין כמו ניצחונות אנדרדוג מהסוג הזה, וברור שטורי קרייג לקח בו חלק. חבר'ה צוברים ביטחון וניזונים מרוח הלחימה של עצמם, ממש אפשר להרגיש שהם קיבלו החלטה ללכת all out בשלב מסוים. הכדורסל שלהם לאחרונה עושה שירות טוב לקרלייל (מנקה קצת מהאחריות), מצביע על כך שהבעיה מסתתרת בהתאמה יותר מאשר בטביעת האצבע שלו כמאמן.

-מתי קבוצות יתחילו לריב על הולידיי? מה הוא עוד עושה שם? רול פלייר מושלם במחיר יחסית נוח. נותן חודש מעולה בנוסף לכך, לא מבין מה קורה בגזרה ההיא. חבל שלדנבר אין מה לתת.

-משחק NBA ראוי ראשון שראיתי מגוגה ביטדזה. בהעדר רכז הם ממש שיחקו דרכו לפרקים, עד שהורחק. לא הייתה להם ברירה לשחרר לאייזיה ג'קסון כמה דקות, אני מחזיק ממנו. הוא גבוה או יותר נכון lanky forward שיוכל לשחק 4-5 בהתאם לדרישה. האורך שלו מתבטא בהגנה, צריך קצת זמן להתרגל לליגה והוא פוגו-סטיק בתור רול מן.

-כריס 'קליי הדומיניקני' דוארטה הוביל אותם עם הופעה גדולה. בגיל 24 אתה תוהה אם הם רואים בו חלק מהריבילד המתוכנן, או טרייד צ'יפ נכסף שיניב בחירה גבוהה נוספת.

-נשמע מטומטם, אבל הווריורס לוקחים יותר מדי שלשות. מה קרה לתרגילי curl/pindown לחצי מרחק שהיו מריצים? למה להמשיך להתעקש על שלשה אם לא הולך, בעבר הם היו טובים בלגוון את טווח הזריקות.
 
נראה שקליי לא בכושר ובואו נקווה שזה באמת החלודה שצריך להסיר ולא הקליי החדש.
לא יודע מה יותר מביך במהלך הזה - זה שמשאירים את קליי חופשי כמו בן סימונס ביום סגריר או זה שאיגי לא באמת חושב למסור לו,
אבל בהחלט מראה משהו על הסיטואציה הנוכחית
 

Rapgamer

Well-known member
נראה שקליי לא בכושר ובואו נקווה שזה באמת החלודה שצריך להסיר ולא הקליי החדש.
לא יודע מה יותר מביך במהלך הזה - זה שמשאירים את קליי חופשי כמו בן סימונס ביום סגריר או זה שאיגי לא באמת חושב למסור לו,
אבל בהחלט מראה משהו על הסיטואציה הנוכחית
מסירה סופר קשה שלא בטוח מגיעה ליעד. לא מסכים איתך שקליי לא נשמר, זו מסירת cross court עם שחקו במרחק 2 מטר ממנו שסוגר אותו עד שהמסירה מגיעה, שלא לומר מגיע למסירה לפניו.
 
למעלה