ממשחקי הלילה

Rapgamer

Well-known member
יוטה- לייקרס:
קשה להגדיר את המשחק הזה כיוטה נגד הלייקרס בלי לברון, דיוויס, מיצ'ל וגובר. אז רק אציין שההרכב של הלייקרס עם שרודר-KCP-קוזמה-מוריס-דראמונד הוא לא רע בכלל ו-makes sense. בפרט השילוב של שרודר ודראמונד שהראשון מצוין בלהגיע לצבע ולמשוך עזרה והשני בלהשיג את הטיפ אין. כמובן שזו לא קבוצה טובה בלי צמד הסופרסטארים אבל היא תחרותית ומחזיקה במאזן 7-8 שלילי ב-15 משחקים. יותר מזה אי אפשר לבקש. יכול להיות שהתחזיות על התרסקות של הלייקרס ונפילה אולי אפילו לטווח הפליי-אין, היו מופרזות.
 
נערך לאחרונה ב:

Rapgamer

Well-known member
בוסטון- גולדן:
הסלטיקס בהרכב חלקי- בלי ג'יילן בראון אבל גם בלי פורנייה ורוברט וויליאמס. גולדן פתחו נהדר בהתקפה כשקרי מאוד פעיל, גם ערב קליעה באמת אדיר שלו, לא רק קלע 11 שלשות אלא בערך חצי מהן היו זריקות מטורפות פשוט. גולדן כבר עלתה ליתרון 16 ברבע השני אבל בוסטון סגרה חזק. סתם מהלך רנדומלי שקפץ לי- וויגינס לקח זריקה מהירה וקשה, קלאסית במסגרת של two for one אלא שהוא לקח אותה עם 38 שניות לסוף המחצית כך שהיה לבוסטון זמן לtwo for one משלה והיא אכן קלעה בשניהם וסגרה את הרבע בריצת 10-0, שברבע השלישי נמתח לכדי ריצת 28-5. טייטום היה מעולה לאורך המשחק ומה שמדהים ביכולת הסקורינג שלו שהיא לפעמים מחוץ לשטף, הוא מקבל כדור עם יתרון על ההגנה אבל עוצר ומתחיל לחשוב, עדיין היה משחק סקורינג סופר יעיל שלו עם 40+ נקודות.
גולדן חזרה בדקות שטייטום נח ולא היה לבוסטון מי שייצר, ממש היה פוזשן שסמארט וקמבה מוסרים אחד לשני במטרה שהשני יקח את היוזמה, לצד הרבה דקות של סמי אוג'ילה שלא מסוגל לשים סל וג'בארי פארקר שלא ידעתי בכלל שהוא עדיין בליגה.
הסיום היה צמוד, בוסטון הביאה דאבל טימים אגרסיביים על קרי מקו החצי. בעיקרון שלשת סטפ באק של ווקר היא שהכריעה את המשחק לטובת בוסטון אבל לא פחות גדול ממנה היה מהלך של סמארט דקה לסיום, לקח ריבאונד התקפה בין שלושה שחקני גולדן ותפר שלשה שהפכה מינוס 2 לפלוס 1. גרין החטיא לייאפ שצריך היה לקלוע ואז הסל של קמבה היה ה-dagger.
בסיום 119-114 לגולדן. טייטום קלע 44, קרי עם 47 ברמת קושי מטורפת. זה המשחק העשירי ברצף של קרי עם מעל 30 (בתכלס ממוצע 39 למשחק בסטרץ' הזה), הביאו סטט' שמעל גיל 33 לקובי היה גם רצף של עשרה כאלה, לג'ורדן 7. אם זה עדיין מעניין מישהו- קרי נצמד לבראדלי ביל בראש טבלת הקלעים העונה- הפרש של 0.1 נקודות ביניהם.
 
אם זה עדיין מעניין מישהו- קרי נצמד לבראדלי ביל בראש טבלת הקלעים העונה- הפרש של 0.1 נקודות ביניהם.
קודם כל, שאפו שזיהיתם את המגמה בשלב מוקדם של העונה - קרי בעונת MVP. אני סירבתי לקבל את זה, אבל כן. לא אומר זכייה, אבל מועמדות בכירה.
לגבי הסקורינג טייטל, שהוא הישג שלא הייתי מפחית מהערך שלו, במיוחד עבור ביל, לי באופן אישי יהיה נחמד אם שחקן שלי יזכה, אבל נדמה שקרי בורח עם זה, כי באופן ברור הקבוצה היא שלו, בעוד שאצלנו הקבוצה לאט-לאט מאבדת אחיזה מהידיים של ביל והופכת להיות הקבוצה של ווסטברוק.
 

Rapgamer

Well-known member
קודם כל, שאפו שזיהיתם את המגמה בשלב מוקדם של העונה - קרי בעונת MVP. אני סירבתי לקבל את זה, אבל כן. לא אומר זכייה, אבל מועמדות בכירה.
לגבי הסקורינג טייטל, שהוא הישג שלא הייתי מפחית מהערך שלו, במיוחד עבור ביל, לי באופן אישי יהיה נחמד אם שחקן שלי יזכה, אבל נדמה שקרי בורח עם זה, כי באופן ברור הקבוצה היא שלו, בעוד שאצלנו הקבוצה לאט-לאט מאבדת אחיזה מהידיים של ביל והופכת להיות הקבוצה של ווסטברוק.
קרי מדהים, הוא אולי שחקן ההתקפה הטוב בליגה ותמיד החזקתי ממנו. מודה שהוא קצת יותר טוב העונה אפילו מהציפיות שלי. אבל בראייה הרחבה כן דייקתי לגבי גולדן, קבוצה של סופרסטאר אדיר ומעט מדי עזרה מסביב. בלי קליי הם לגמרי בינוניים, עם קליי הם עדיין לא מאיימים על התואר.
 

Krit123

Well-known member
קצת משלשום
פילי - קליפרס: קיבלנו משחק צמוד ללא קוואי וטוביאס האריס, הרבה בזכות הניגוד באחוזי הקליעה מחוץ לקשת, פילי השליכה המון שלשות נמהרות (האחוזים בהתאם) ללא סיבה, בצד השני הקליפרס נשארו בתמונה בזכות אחוזים מצוינים לאורך ההתמודדות. היה גם רבע שלישי גדול של פול ג'ורג', לא קיבל הזדמנות להשוות בסיום. פטרסון הגיע משום מקום עם 18 נקודות (5-7 לשלוש), סך הכל עושה שלו בזמן שאיבקה בחוץ, רונדו חילק 8 אסיסטים והם ניצחו את הדקות שלו, היה צריך לקבל יותר קרדיט.
אמביד סיים עם 36-14, המשיך להפגין אחוזים מפחידים מהקו (16-18, יותר מהקליפרס) ומחצי מרחק, מחזק את הקייס ל-MVP על המגרש ומחוצה לו. גם בגזרת המחליפים שלהם אפשר לציין את קורקמז, נכנס די יפה לנעליים של סת' קרי בינתיים.

יוסטון - דנבר: המגרש בטקסס לא האיר לנו פנים בעידן הארדן, אבל עידן הארדן no more, אז לקחנו שם אחד לשם שינוי. הפתיחות של פורטר ג'וניור הן נשק לכל דבר, ההגנה שלנו שואבת אנרגיות מההתקפה, לכן העובדה שהוא מטביע חותם כבר ברבע הראשון עוזרת לא מעט להכתיב את הטון.
אוליניק בשקט בשקט רושם 17-8 באחוזים הזויים מאז שהגיע לשם, מעלה את הערך שלו. קמפאסו ממש הציק לוול שלא העריך את המאמץ שלו כמוני, עניין של טעם כנראה. הפורטר ג'וניור שלהם לא קיבל מספיק הזדמנויות להריץ את ההתקפה, מעלה שאלות לגבי התפקוד שלהם בהמשך בקו האחורי.
עוד שתי הערות - מוריס ירד ברבע השני ולא חזר, נקווה שהוא בסדר, בנוסף לכך העיסוק של תוכנית הסיכום של דנבר ב-MVP בכלל ובאמביד בפרט ממש ממאיס את כל העניין.

מאתמול
פיניקס - סאן אנטוניו
הסאנס מצאו להם זמן להפסיד, עד שיוטה פספסה אחד כאמור, לא ידעו לקחת. הפסידו בבית לספרס (בחרא תקופה) ללא דרוזן, פולטל ופטי מילס... אחד האפסטים הגדולים של השנה. הוכרעו על ידי גשם של ג'אמפרים בגדול... טעיתי לומר בתחילת העונה שהספרס עשו 180 בסגנון, הם עדיין זורקים הכי הרבה מיד ריינג' בליגה. הפעם קיבלו 37 משותפות בין גיי לרוקי דווין ואסל מהספסל, לצד 31 משותפות בין קלדון לדז'ונטה מורי. דרו יובנקס שעלה במקום פולטל, סיים עם 6-6 מהשדה לצד 13 ריב'.
הסאנס היו אנמיים משהו בהתקפה, בוקר נתקל בהגנה טובה וביום קליעה חלש, לפול יש ימים בהם הוא הרבה פחות אגרסיבי מבחינת סקורינג. באותם ימים אתה מצפה מאיידון לחפות עליו, קרה בדיוק ההפך. היה רך, לא הצליח להתמקם בצבע על החילוף והחטיא כמה צ'יפיז מתחת לסל. עדיין צריך לומר שהוא קולע 15 באחוזים מטמטמים העונה. חוסר היכולת של פיניקס להגיע לקו (ולעיתים לצבע, עם או בלי קשר) מקשה עליהם לבנות או לעצור מומנטום.
 

Rapgamer

Well-known member
זה קצת מאכזב שכמעט כל משחק high profile השנה נפגע בעקבות פציעות של שחקני מפתח. נגיד זה שהלייקרס ויוטה שהיו שתי הטובות במערב כל השנה, נפגשות דוקא עכשיו בבק טו בק, למשחקים חסרי משמעות אמיתית בלי כל הכוכבים.
 
למעלה