מממ....

Lovely 28

New member
מממ....

לאי בודד ... מה אתם לוקחים
ואת מי אתם לוקחים
 
אין לי שמץ מי זה , סתם מישהו חמוד

שהחליט להיות נחמד ולשתף אותנו עם התמונה שלו.
 

free soul

New member
אחחחח הוא ניראה טוב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אלוואי וכל הגברים היו ניראים כמוהו...
 
../images/Emo5.gif פריסול ../images/Emo26.gif

נזכרתי בשתי הגועלים בתמונות שהראית לי.. בעעעעעעעעעע בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
 

מותר לי

New member
אני

הייתי לוקחת לאי בודד חבל, פטיש, מברג וכמה ברגים, תיק עזרה ראשונה, מכנסיים וחולצה. זהו. את מי אני אקח? את מי שיסכים לבוא איתי בלי לקטר למה אין טלפון, ושנכנס לו קוץ ברגל... אבל לא. לא הרבה אנשים.
 

free soul

New member
אני הייתי לוקחת..

מערכת סטריאו ענקית! רמקולים בכל דקל... בנוסף גם דיסקים מעולים ואת מי הייתי לוקחת? איזה מאהב לטיני משהו סוף
 
אני הייתי לוקחת...

את אחותי, החתולים + אוכל לכולם (בדגש על שוקולד) וקרם הגנה חזק.
 
למעלה