מממ.... לאי בודד ... מה אתם לוקחים ואת מי אתם לוקחים
ח חיפאיתתת22 New member 27/4/04 #10 אין לי שמץ מי זה , סתם מישהו חמוד שהחליט להיות נחמד ולשתף אותנו עם התמונה שלו.
F free soul New member 28/4/04 #12 אחחחח הוא ניראה טוב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif אלוואי וכל הגברים היו ניראים כמוהו...
נ נרקיסטית New member 28/4/04 #18 ../images/Emo5.gif פריסול ../images/Emo26.gif נזכרתי בשתי הגועלים בתמונות שהראית לי.. בעעעעעעעעעע בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
../images/Emo5.gif פריסול ../images/Emo26.gif נזכרתי בשתי הגועלים בתמונות שהראית לי.. בעעעעעעעעעע בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
מ מותר לי New member 27/4/04 #3 אני הייתי לוקחת לאי בודד חבל, פטיש, מברג וכמה ברגים, תיק עזרה ראשונה, מכנסיים וחולצה. זהו. את מי אני אקח? את מי שיסכים לבוא איתי בלי לקטר למה אין טלפון, ושנכנס לו קוץ ברגל... אבל לא. לא הרבה אנשים.
אני הייתי לוקחת לאי בודד חבל, פטיש, מברג וכמה ברגים, תיק עזרה ראשונה, מכנסיים וחולצה. זהו. את מי אני אקח? את מי שיסכים לבוא איתי בלי לקטר למה אין טלפון, ושנכנס לו קוץ ברגל... אבל לא. לא הרבה אנשים.
F free soul New member 27/4/04 #8 אני הייתי לוקחת.. מערכת סטריאו ענקית! רמקולים בכל דקל... בנוסף גם דיסקים מעולים ואת מי הייתי לוקחת? איזה מאהב לטיני משהו סוף
אני הייתי לוקחת.. מערכת סטריאו ענקית! רמקולים בכל דקל... בנוסף גם דיסקים מעולים ואת מי הייתי לוקחת? איזה מאהב לטיני משהו סוף
פ פני בובה New member 27/4/04 #9 אני הייתי לוקחת... את אחותי, החתולים + אוכל לכולם (בדגש על שוקולד) וקרם הגנה חזק.