ממיר יס

Baracus

New member
ממיר יס

שלום אני לא יודע אם זה המקום המתאים לשאלה זו, אבל מצאתי ממיר של יס (ממיר +מודם) מסוג שונה מהממירים שמותקנים אצלי בבית. רציתי להפעיל אותו בעזרת אחד הכרטיסים שיש לי, אבל הוא מתוכנת רק לכרטיס שלו, שאותו אין לי אפשרות להפעיל. אולי מישהו יודע איך אפשר לתכנת את הממיר כך שיעבוד עם אחד מהכרטיסים הקיימים שלי?
 
למעלה