ממיר יס
שלום אני לא יודע אם זה המקום המתאים לשאלה זו, אבל מצאתי ממיר של יס (ממיר +מודם) מסוג שונה מהממירים שמותקנים אצלי בבית. רציתי להפעיל אותו בעזרת אחד הכרטיסים שיש לי, אבל הוא מתוכנת רק לכרטיס שלו, שאותו אין לי אפשרות להפעיל. אולי מישהו יודע איך אפשר לתכנת את הממיר כך שיעבוד עם אחד מהכרטיסים הקיימים שלי?
שלום אני לא יודע אם זה המקום המתאים לשאלה זו, אבל מצאתי ממיר של יס (ממיר +מודם) מסוג שונה מהממירים שמותקנים אצלי בבית. רציתי להפעיל אותו בעזרת אחד הכרטיסים שיש לי, אבל הוא מתוכנת רק לכרטיס שלו, שאותו אין לי אפשרות להפעיל. אולי מישהו יודע איך אפשר לתכנת את הממיר כך שיעבוד עם אחד מהכרטיסים הקיימים שלי?