ממחר אני בכלא.

Jagged chaos

New member
ממחר אני בכלא. ../images/Emo10.gif

זהו, אחרי כמעט 50 יום בבית, אני מסגיר את עצמי לכלא צבאי. תחזיקו לי אצבעות שלא יזרקו אותי לכלא יותר מ-28 יום (כי אם אני אקבל 28 באמת שיצאתי בזול, במשפט האחרון שהיה לי המג"ד אמר לי "הגיליון התנהגות שלך יותר עבה מדפי זהב"... נפקדויות של 24 שעות, 2 סירובי פקודה, בזבוז הקצאה של קורס חובשים וכמה פרשיות סמים שלא עשו לי טוב לרקורד אצל מי שישפוט אותי מחר...). היה נחמד. חח זה מטורף... איך סקראבס הפכה מסדרה גאונית שראיתי 10-12 פרקים שלה לסדרה שראיתי ונהנתי ממנה כמעט כל לילה עם חברים או לבד. הייתי בא למפגש פורום אם הייתי יכול, אבל כנראה שאני לא... בכל מקרה, לפני 15 חודשים הייתי בכלא, ואני זוכר שבחדר אוכל שמו איזה ערוץ מYES ובדיוק היה סקראבס.... אבל גם ככה הייתי רחוק מידי בשביל לראות וזה לא כזה עניין אותי.... לראות הפעם איזה כמה פרקים בכלא בסקראבס יהיה אדיר... חבל שאני לא יכול להכנס למחשבות שלי חזק כמו JD... בטח היה מעביר לי ת'זמן... טווףףף... מקווה לחזור כמה שיותר מהר.
 

steelwater

New member
אהה... המון בהצלחה!

אני מקווה שהתקופה תעבור לך ממש מהר ושלא תסבול יותר מידי. אני לא יודעת מה הסרטים שלך עם הצבא אבל הוא לא מתאים לכל אחד, ולפעמים התפקיד הספציפי ששמו בנאדם בו לא מתאים לו, ונראה שלך לא הכי טוב שמה אז הצבא הדפוק הזה היה צריך קצת לבדוק למה במקום להיות כזה צר אופקים. אבל גם הבאת את זה קצת על עצמך, לא? חחח.
בכל מקרה, לפחות ה-50 ימים האלו היו די טובים והכי טוב שגם ראיתם בהם טונות של סקראבס. לכולנו היא עזרה ברגעים קשים. אפילו אם לא תזכה לראות סקראבס בכלא, וזה מגניב אם תזכה לראות סקרבאס בכלא, עדיין כל פעם שאתה מבואס תיזכר בכל הקטעים המצחיקים, המגניבים והמרגשים.
אה, וגם בנו! נחשוב עליך.
היה ממש כיף איתך פה וחבל שאתה הולך להרבה זמן כי ממש הפרחת חיים בפורום. שיהיה לך רק נחת ואל תדאג - צבא זו רק תקופה. בסופו של דבר זה עובר.
 

Ch3nf3l

New member
50 יום נפקדות?

אחרי 45 זה כבר עריק, לא? ג'יזס.. באמת 28 זה יצא בזול... איפה אתה משרת שכל-כך היה לך חשק לברוח? (חכה תראה את כמות הנפקדויות במרת"ח חחח)
 
למעלה