ממוזג מענין בתמונה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
ממוזג מענין בתמונה

ממוזג מענין בתמונה
שלום! ממוזג מענין בתמונה המצורפת
 

אוהד11

New member
../images/Emo51.gif

מגירוס דויץ -תצוגה משנת 56
שלום! מגירוס דויץ תצוגה משנת 56 ברקע אוטובוס מגירוס
 

gen1

New member
מתצוגת משאיות פריס שנת 1952

מגירוס דויץ -תצוגה משנת 56
שלום! מגירוס דויץ תצוגה משנת 56 ברקע אוטובוס מגירוס
מתצוגת משאיות פריס שנת 1952
שלום! מגירוס סמי טריילר
 

gen1

New member
מעניין על מה פועל האוטובוס הבא

מתצוגת משאיות פריס שנת 1952
שלום! מגירוס סמי טריילר
מעניין על מה פועל האוטובוס הבא
שלום! 3 התמונות של אותו אחד ,לא היה כתוב על מה פועל הדבר הזה נסורת עץ או אולי אמצעי בוער אחר
 

gen1

New member
האוטובוס הזה נמסר כתרומה להולנד

מעניין על מה פועל האוטובוס הבא
שלום! 3 התמונות של אותו אחד ,לא היה כתוב על מה פועל הדבר הזה נסורת עץ או אולי אמצעי בוער אחר
האוטובוס הזה נמסר כתרומה להולנד
שלום! הרכב הזה נמסר כתרומה להולנד מאנגליה עקב השטפונות שהיו ב1953
 

gen1

New member
אוטובוס דאף מימים עברו

האוטובוס הזה נמסר כתרומה להולנד
שלום! הרכב הזה נמסר כתרומה להולנד מאנגליה עקב השטפונות שהיו ב1953
אוטובוס דאף מימים עברו
שלום! אוטובוס דאף בתערוכה בשנות ה60
 

gen1

New member
אוטובוס תוצרת לאנציה

על זה טוענים שהוא לא מגדר
שלום!האוטובוס האנגלי הזה לא מגדר
אוטובוס תוצרת לאנציה
שלום!1 אוטובוס תוצרת לאנציה תערוכת רכב פריס 52
 

gen1

New member
טעות זה היה צריך להיות התמונה

אוטובוס הנשל (גרמניה) במדריד
שלום! אוטובוס הנשל מודל 51 הצילום במדריד
טעות זה היה צריך להיות התמונה
שלום! סליחה טעות התמונה היתה צריכה להיות זאת אגב גם המשאית היא הנשל והיא ממודל 51 האוטובוס הוא כנראה מסוף שנות ה40 1949 כנראה
 

gen1

New member
2 דגמים של אוטובוסים אוסטין

טעות זה היה צריך להיות התמונה
שלום! סליחה טעות התמונה היתה צריכה להיות זאת אגב גם המשאית היא הנשל והיא ממודל 51 האוטובוס הוא כנראה מסוף שנות ה40 1949 כנראה
2 דגמים של אוטובוסים אוסטין
שלום! 2 דגמים של אוטובוסים אוסטין ממודל 53 התמונה צולמה במדריד
 

gen1

New member
קצת משאיות לא קשור לתח"ץ

ותמונה של המיניבוס אוסטין
קצת משאיות לא קשור לתח"ץ
שלום! מתערוכה בבריסל שנת 67 2 מתחרים אמריקאיים על משק התובלה גם אצלנו בארץ התובלה הכבדה הסתמכה על 2 משאיות אלה
 

shuky1

New member
לא יאומן. כשהתחלתי לנהוג במשאיות,,,

קצת משאיות לא קשור לתח"ץ
שלום! מתערוכה בבריסל שנת 67 2 מתחרים אמריקאיים על משק התובלה גם אצלנו בארץ התובלה הכבדה הסתמכה על 2 משאיות אלה
לא יאומן. כשהתחלתי לנהוג במשאיות,,,
נהגתי בשני הדגמים האלה. הימני "אוטוקאר" שהיה הכוכב בקיבוצי עמק הירדן בתחילת שנות השבעים. גם את ה"מאק" השמאלי, יצא לי לנהוג. היום, אף נהג לא היה מעיז אפילו להתקרב אליהם: הגה ללא עזרה הידראולית ללא מזגן תיבת הילוכים עם שתי ידיות הילוכים ללא סינכורניות מנוע חלש, ללא טורבו ובוודאי שגם ללא אינטרקולר. בלם מנוע חלש ביותר (עוד לפני ימי ה JACOBS הטוב) מושב ללא שיכוך רעש מהמנוע ורעידות מספיק לא ??
 
Lancia Esagamma E 718

אוטובוס תוצרת לאנציה
שלום!1 אוטובוס תוצרת לאנציה תערוכת רכב פריס 52
Lancia Esagamma E 718
יוצרה בין 1969 ל- 1973. היו לה אפליקציות כמשאית, אוטובוס עירוני, בינעירוני וגם תיירותי.
 

orensaab

New member
המבער שורף כל מה שניתן, בעיקר אשפה

מעניין על מה פועל האוטובוס הבא
שלום! 3 התמונות של אותו אחד ,לא היה כתוב על מה פועל הדבר הזה נסורת עץ או אולי אמצעי בוער אחר
המבער שורף כל מה שניתן, בעיקר אשפה
מתקן השריפה מפיק גז מתאן, וזה בתורו מובל בצינור אל המנוע, שם הוא מעורבב עם אוויר ביחס של בערך 1:1. המנוע הוא מנוע בנזין במקור. במקום קרבורטור רגיל או בנוסף לו יש קרבורטור מיוחד לצורך ההפעלה במתאן.
 

shuky1

New member
בשנות ה50 וה60 היה טרייילר כזה גם..

מתצוגת משאיות פריס שנת 1952
שלום! מגירוס סמי טריילר
בשנות ה50 וה60 היה טרייילר כזה גם..
בקיבוץ אפיקים שבעמק הירדן. כילד אני זוכר שחברי הקבוץ היו נוסעים בו להצגות באמפיתאטרון בצמח בעוד חברי הקיבוצים האחרים בעמק הירדן היו נוסעים במשאיות רגילות בעמידה. ממש כמו פרות. מי חשב אז בכלל על שכירת אוטובוס להסעה. זה היה נחשב כחטא בורגני. מעניין באם ישנה תמונה של הנגרר הזה מאפיקים. אולי בארכיון שלהם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה