מלצרים יקרים - אנא הזדהותכם

mesuga

New member
מלצרים יקרים - אנא הזדהותכם

מכירים את הלקוחות ששותים חצי כוס קפה וכשמגיעים לאמצע והקפה מתקרר יותר בהשוואה לחום אימיים שהיה בהתחלה הלקוח מתלונן שהקפה קר, אומר שהוא לא מוכן לשתות ממנו יותר ורוצה כוס חדש או את הכסף בחזרה? אותו הדבר לגבי האוכל בצלחת - הכל כדי לא לשלם, לשלם פחות או לקבל ארוחת פיצוי מוצר חדש? מה יש לכם להגיד על זה? תגידו אנשים לא מתביישים?
 
אז מה תגידי על לקוחות

שאוכלים הכל עד הפירור האחרון ואחרי שמסיימים נזכרים פתאום להתלונן שלא היה להם טעים ודורשים שלא יחייבו אותם בחשבון? קרה לי כמה פעמים, וכמובן שתמיד כששאלתי אותם אחרי שהם התחילו לאכול אם טעים להם הם טענו שכן - רק אחרי שסיימו הכל שינו בפתאומיות את דעתם... והתלונות המוזרות של הלקוחות - מישהי התלוננה ש"הגלידה נמסה לי!". מה לעשות שעדיין לא קיימת גלידה שלא נמסה?! מישהי אחרת התלוננה שהמנות בבופה קרות. היות שמדובר בסלטים בעיקר, לא הבנו את התלונה. כנראה שהיא אוהבת את החסה והעגבניות שלה מהבילות, וגם את הגבינות. לא מזמן מלצרית חמודה אחת סיפרה בבלוג שלה על לקוחה שהזמינה סלט ירקות והחזירה אותו, בטענה שיש בו ירקות... והיא לא אוהבת ירקות (אז למה לעזאזל הזמנת סלט ירקות?!). נתקלתי פעם בלקוחה שלא אהבה את המנה שלה, וכמקובל שאלתי אותה מה בדיוק היא לא אהבה במנה, כדי לדעת כמובן איך לתרץ את החזרת המנה ובעיקר כדי שמנהלי המסעדה ידעו מה לא אוהבים במנה הזאת, וגם כדי שאוכל להמליץ לה על מנה אחרת. היא ענתה שהיא לא יודעת מה בדיוק, זה פשוט לא טעים לה, והזמינה מנה אחרת, שגם אותה החזירה בטענה ש"יש גם במנה הזאת את המרכיב הזה והזה, שהיה גם במנה הקודמת ולא אהבתי את זה גם שם" - אז איך לפני כן היא לא ידעה להגיד מה היא אוהבת?! ואחרי שהם סיימו לאכול, היא ניגשה אלי ואמרה שאני מלצרית חוצפנית כי איזה מן דבר זה לשאול לקוחה מה היא לא אהבה במנה, ושזה לא ענייני מה היא לא אהבה ואני צריכה להחליף לה את המנה בלי לשאול שאלות. היא ציינה גם שבגלל זה היא לא תבוא יותר למסעדה, זה והאוכל הלא טעים (אפילו שחוץ ממנה כולם ליקקו את הצלחות). אני בתגובה אמרתי לה שבשבילה אני אתפטר והיא תוכל להמשיך לבוא למסעדה. איזה אנשים. הישראלים יעשו הכל כדי לקבל פיצוי, זה משהו. את מוזמנת לקרוא במאמרים כמה סיפורים מחרידים על לקוחות.
 

get well

New member
גדול בובה../images/Emo70.gif

מוכר ביותר.. לי קרה שלקוח הזמין מרק ואחרי כמה דקות הוא שאל אם המרק חם אמתי בוודאי שהוא חם אז הוא אמר שהוא לא אוכל מרק חם ושאני אבטל את זה.. מי שמע על מרק קר??? ומה ז"א אתה לא אוכל מרק חם???
 
למעלה