מלכת הבורג

  • פותח הנושא bwp2
  • פורסם בתאריך

bwp2

New member
מלכת הבורג

בסרט פירסט קונטקט, הם הורגים אותה, אז איך לפני כמה פרקים בוויאג´ר היא שוב הייתה?
 

TOMPARIS

New member
לא כלכך ידוע

אם כוונתך למלכת הבורג פיקארד הכיר אותה עוד שהיה לקיוטוסבקוביה הראשונה שהם השמידו ומצא אותה המגע ראשון והשמיד אותה גם שם.היא העירה שהוא חושב ב3 מימדים ובגלל זה לא יכול להבין איך היא חיה. ברובע הדלתא גם מצאו אותה( או יכול להיות יותר מאחת, זו לא אותה השחקנית מהסרט).
 

TOMPARIS

New member
אתה זה שטעית

בדקתי עוד פעם האתר של מסע בין כוכבים בסרט מגע ראשון משחקת את מלכת הבורג אליס קריג בויאג´ר זו Susanna Thompson שמשחקת את מלכת הבורג בכל הפרקים שם.
 

hungry penguin

New member
גם אם תצעק, זה לא ישנה את האמת :)

בוויאג´ר: Susanna Thompson http://www.startrek.com/library/voy_episodes/episodes_voy_detail_104645.asp בפירסט קונטקט: Alice Krige http://us.imdb.com/Credits?0117731
 

hungry penguin

New member
בסרט היא אומרת שזה לא משנה

היא אומרת לפיקראד שגם אם יהרגו אותה, אז פשוט ימצאו drone חדש בשבילה.
 

hirshfe

New member
את בורג

אפשר להשוות לדבורים. פועלים בכוורת שלכל אחד יש תפקיד מוגדר ומלכה. כשמלכה מתה, אחת מן הפעולות תפוסות את מקומה. יש כמה "כוורות" של בורג
 

hirshfe

New member
את בורג

אפשר להשוות לדבורים. פועלים בכוורת שלכל אחד יש תפקיד מוגדר ומלכה. כשמלכה מתה, אחת מן הפעולות תפוסות את מקומה. יש כמה "כוורות" של בורג
 

The Traveller

New member
יצרו את הבורג על פי הדבורים

כל הכוורת מורכבת מפועלים ובראשם המלכה. כאשר המלכה מתה, הדבורים מייד מייצרות מלכה חדשה.
 
למעלה