all about eve
New member
מלטונין וגדילה
לאחרונה נדמה לי שגבהתי, החולצות קצרות יותר, אנשים אחרים נראים נמוכים יותר, אבל הבעיה היחידה באוגוסט ימלא לי חצי יובל.... ובגיל כזה כבר לא ממש אמורים לגבוהה. מאחר שאני סטודנט ועבדתי בשמירה בלילה בלילות שלא קדמו ליום לימודים, נעזרתי במלטונין על מנת להרדם שוב בשעות נורמליות... קראתי בויקפידה שיש סברה שמלטונין מעודד את בלוטת האיצטורבל להפריש הרומון גדילה, ואני שואל האם יש לכך הוכחות, והאם יתכן שבאמת גבהתי? . (לא ממש נמדדתי בשנים האחרונות בצורה מקצועית בחוגר היה רשום לי מטר שביעיים אבל תמיד הייתי קצת יותר מזה)
לאחרונה נדמה לי שגבהתי, החולצות קצרות יותר, אנשים אחרים נראים נמוכים יותר, אבל הבעיה היחידה באוגוסט ימלא לי חצי יובל.... ובגיל כזה כבר לא ממש אמורים לגבוהה. מאחר שאני סטודנט ועבדתי בשמירה בלילה בלילות שלא קדמו ליום לימודים, נעזרתי במלטונין על מנת להרדם שוב בשעות נורמליות... קראתי בויקפידה שיש סברה שמלטונין מעודד את בלוטת האיצטורבל להפריש הרומון גדילה, ואני שואל האם יש לכך הוכחות, והאם יתכן שבאמת גבהתי? . (לא ממש נמדדתי בשנים האחרונות בצורה מקצועית בחוגר היה רשום לי מטר שביעיים אבל תמיד הייתי קצת יותר מזה)