מלחמת תעריפי הנסיעה בארץ

מצב
הנושא נעול.
בקשה !!! ראיתם ? האמת מתחילה

אוטובוסי "מרכבים" ב"קווים"
אפילו יצא חרוז! הדבר נובע מכך שיעקב שחר, אחד הבעלים של חברת "קווים", הוא בין היתר הבעלים של "מרכבים". וכך יוצא שמעסק אחד שלו, מרוויח גם העסק השני. ולמעשה גם השלישי מכיוון שהוא גם הבעלים של "מאיר חברה למכוניות", יבואנית אוטובוסי VOLVO לישראל.
בקשה !!! ראיתם ? האמת מתחילה
להעלות על פני הקרקע (כמעט כתבתי על פני הקקה !!!) גם זה סוג של חרוז ועוד חרוז מבריק למקרה הנוכחי ! לילה מעולה שיהיה לך רתם ואתה יכול להתקשר אלי הביתה מתי שבא לך !!! גם באמצע הלילה ! שלך, 777777777.
 
אביתר, אל תשכח שגם באגד היתה

בקשה !!! ראיתם ? האמת מתחילה
להעלות על פני הקרקע (כמעט כתבתי על פני הקקה !!!) גם זה סוג של חרוז ועוד חרוז מבריק למקרה הנוכחי ! לילה מעולה שיהיה לך רתם ואתה יכול להתקשר אלי הביתה מתי שבא לך !!! גם באמצע הלילה ! שלך, 777777777.
אביתר, אל תשכח שגם באגד היתה
חקירה בנוגע למרצדס, אם כי איני זוכר מה היה בסופה
 

6wheeler

New member
פרופורציות בבקשה.

אביתר, אל תשכח שגם באגד היתה
חקירה בנוגע למרצדס, אם כי איני זוכר מה היה בסופה
פרופורציות בבקשה.
בני, אביתר, הרגעו נא בבקשה, וכנסו לפרופורציות. אין ספק שלאגד פרק מפואר בתולדות המדינה, ולצערי הרב גם פנקס רישומים במשטרת ישראל, אך אין אלו הפרמטרים הנכונים לקביעת איכות השירות הניתן ע"י אגד בתחבורה הציבורית!!!!! כעובדה- אגד הרימה את רף רמת השירות שנקבע ע"י המדינה, ולא מנסה להורידו לתועלתה העסקית, וזו הקביעה שעומדת לזכות אגד! הואיל והמדינה הגיעה למסקנה שיש מקום לרפורמה בתח"צ, תסביר נא המדינה את התועלת בכך, ואת הרווח הכלכלי הנלווה, ובאין הסבר-אין תועלת.
 
יש בכלל מדינה ??? העסק נראה כמו

פרופורציות בבקשה.
בני, אביתר, הרגעו נא בבקשה, וכנסו לפרופורציות. אין ספק שלאגד פרק מפואר בתולדות המדינה, ולצערי הרב גם פנקס רישומים במשטרת ישראל, אך אין אלו הפרמטרים הנכונים לקביעת איכות השירות הניתן ע"י אגד בתחבורה הציבורית!!!!! כעובדה- אגד הרימה את רף רמת השירות שנקבע ע"י המדינה, ולא מנסה להורידו לתועלתה העסקית, וזו הקביעה שעומדת לזכות אגד! הואיל והמדינה הגיעה למסקנה שיש מקום לרפורמה בתח"צ, תסביר נא המדינה את התועלת בכך, ואת הרווח הכלכלי הנלווה, ובאין הסבר-אין תועלת.
יש בכלל מדינה ??? העסק נראה כמו
המערב הרפורמי (מלשון רפורמה) הפרוע מלא חאפרים ודרקים אחרים. מבחינה יחסית: שים לב: לחברות החדשות יש כבר יותר תיקים במשטרה וזה אומר הכל. בדיוק על זה דנתי עם חבר קצין משטרה היום בצהריים. איך הגיעה זו שקוראת לעצמה "המדינה" למסקנה שיש מקום לרפורמה ?? למי באמת נגמר הכסף ?? מי רצה לשמור על הכסא שלו או להמשיך בשנור ?? אולי ג'ורג' בוש דרש את הרפורמה כתנאי לזה שנמשיך לשנורר ממנו עוד ג'ובות ? אני לא אתפלא אם אראה פתאום אוטובוסים אמריקאים בארץ. אני ציני אל תדאג אבל - בני ואני לא חרגנו משום פרופורציה ! זה מצב כואב ואני לוקח את זה אישית ! יש לי חברים נפלאים באגד שבקרוב אאלץ לתת להם אוכל ודמי כיס וזה לא מצחיק !!! שלך, 777777777.
 

mister K

New member
האינטרסים של חברת קווים

בקשה !!! ראיתם ? האמת מתחילה
להעלות על פני הקרקע (כמעט כתבתי על פני הקקה !!!) גם זה סוג של חרוז ועוד חרוז מבריק למקרה הנוכחי ! לילה מעולה שיהיה לך רתם ואתה יכול להתקשר אלי הביתה מתי שבא לך !!! גם באמצע הלילה ! שלך, 777777777.
האינטרסים של חברת קווים
יענקל'ה שחר הוא בן אדם טוב ויש לי הערכה רבה אליו שנובעת מכיוון אחר (אני אוהד מכבי חיפה). אך למרות זאת ובלי כל קשר, בהחלט לא מוצאת חן בעיני התנהלותה של חברת "קווים" עד כה והאינטרסים הברורים של ההנהלה לקנות צי שלם של אוטובוסי VOLVO המורכבים ב"מרכבים". אפשר אפילו לשנות את שם החברה ל"מרכבים-וולבו תחבורה ציבורית בע"מ" ושם זה יהיה נכון ואידיאלי לחברה זו. מה גם שאוטובוסי VOLVO הם לא משהו ולראייה תמונת ה-B12B המסכן של אגד שנשרף כתוצאה מתקלה והושבת בעודו חדש לגמרי.
 
תקלה אופיינית לדגם הזה שיש לו גם

האינטרסים של חברת קווים
יענקל'ה שחר הוא בן אדם טוב ויש לי הערכה רבה אליו שנובעת מכיוון אחר (אני אוהד מכבי חיפה). אך למרות זאת ובלי כל קשר, בהחלט לא מוצאת חן בעיני התנהלותה של חברת "קווים" עד כה והאינטרסים הברורים של ההנהלה לקנות צי שלם של אוטובוסי VOLVO המורכבים ב"מרכבים". אפשר אפילו לשנות את שם החברה ל"מרכבים-וולבו תחבורה ציבורית בע"מ" ושם זה יהיה נכון ואידיאלי לחברה זו. מה גם שאוטובוסי VOLVO הם לא משהו ולראייה תמונת ה-B12B המסכן של אגד שנשרף כתוצאה מתקלה והושבת בעודו חדש לגמרי.
תקלה אופיינית לדגם הזה שיש לו גם
פרקינסון. הדגם רועד כמו השוסון ובאגד פתרו חלקית את התקלה. אגד מתכוונים לחזור למרצדס. משיחה עם בכירים בחברה, הסתבר לי שהם עומדים לכופף למרצדס את המחיר ואז יפרצו מחדש לכביש האוטובוסים הטובים בעולם. והנה התזכורת לוולוו: שימו לב למושבת החדש !!!
 

yblumann

New member
in the UK we call it Spin

חשוב ומעניין - כדאי לקרוא
כתבה מאוד מעניינת וחשובה עבור משתתפי הפורום. אני ממליץ מאוד לקרוא עד הסוף - במיוחד את התגובות של משרד התחבורה ושל חברת 'דן'. אם יכולת הבנת הנקרא שלי היא סבירה ומעלה, הרי שמישהו מהגורמים משקר (או לא מספר את כל האמת). אינני יודע מי מהם (אבל אני כן יודע מי אביתר חושב שמשקר...) אבל אני חושב שזה נושא שחשוב מאוד לא רק לנו אלא לכלל אזרחי המדינה, ואולי כדאי לברר אותו.
in the UK we call it Spin
Interesting article; Taken together with Doch Mevaker Hamedina, and you can read between the lines what goes on. First and foremost- public subisdy paid by the Minestry: Pls read what Doch Mevaker Hamdeina says about it. You can draw your own conclusions- I have pointed some of it out in previous mail. Then, supposed you still use their flawed subusidy model, , if the tendering system really reduced the subsidy costs, then comapare the reported figures from 1998 1999 2000 2001 2002 adjusted for inflation, and you can see if privatisation really cut public subisdy costs. Then, it seems true that bus service fares in Israel are controlled directly by the govn't. But then, if you allow free for all situation, cut price competition is suicidal , as fares would be cut to the bone, and the financially weak will have to pull out. It is a favourite techique for large comapanies to cut fares so they can drive out competiton. Here lies Dan and Egged request for 'free for all'. Smaller companies will have less operating costs, so they cut prices on their services without damaging their profit. But once they reach a certain size, this competitive advantage disappear. Unions: well, one of the outcome of privatisation in the UK was a general drop in drivers wages. In fact ever since the end of the 1940s, real wages of all sorts of drivers have gone down, as driving demands less skills compared to the driver of the 1930s. This trend will now assert itself in Israel, for this is an inevitable consequence of the process of tendering on costs. applies to every other profession too. This assumes the loss of political power and public support for the workers. In the bus industry this is actually what has happend. and finally, all of the new entrants to the bus industry in Israel will not stay there if they loose money. This is the ultimate test for all the companies- including Dan and Egged. After all, bus fares in Isreael are really high. It is YOU the taxpayer that pays the price of monopolies and subsidies. So, I return to the theme of 'Spin': all sides put forward their argumments for public consumptions. as you can see the truth or objectivity lies else where. that's really what a spin is all about. regards Yoram.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה