מלאה

sh_shir

New member
מלאה

מרגישה כאילו אני הולכת להתפוצץ , מרגישה כאילו לא משנה מה יקרה ההרגשה לא תשתפר, אני מרגישה כל כך מלאה, מלאה בבדידות, מלאה באוכל, מלאה ביאוש, וזה לא מתרוקן, לא האוכל, לא היאוש, לא הבדידות. כולם איתי, אבל כאן, אין איתי אף אחד. כולם רוצים לעזור, אבל כאן, אף אחד לא עוזר..אוכלת עוד ועוד ועוד, ופתאום , האצבע נתקעת, היא לא רוצה להמשיך, היא לא רוצה לעזור לי!! היא לא רוצה לשחרר אותי..היא מעדיפה להיות בחוסר מעש, מן אצבע כפוית טובה שכזו, והגוף ..אוי הגוף ..הוא לא רוצה לעזור, לא רוצה לשחרר אותי, לא רוצה לתת לנשמה שלי לנסוק..אני מרגישה שובע, שובע עצום, אני הולכת להתפוצץ...
 

אביטל23

New member
שיר מתוקה

עומדת מול המסך, ומנסה לחשוב מה לכתוב לך, איזה מילים שיוכלו להקל על הרגשתך ולו בקמעה. מכירה את ההרגשה הזו, מקרוב, לצערי מקרוב מידי. אבל עם הזמן תגלי שהמקום הזה, הפורום הזה הוא מקום נפלא, עם אנשים נהדרים ותומכים שהאמת היא שאני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם. אז כמוני, כשאת מוצאת את עצמך לבד, תכנסי לפה, תני סימן, מישהו בטוח יופיע, תמיד את יכולה לבדוק בצט, אני מבטיחה לך שלא נשאיר אותך לבד, תמיד נהיה פה כדי להקשיב ולתמוך. אני נמצאת פה מספר חודשים ונעשיתי ממש פריקית של הפורום, אני יכולה להכנס לכאן חמש פעמים ביום, לפעמים סתם כדי לראות מה קורה, ולפעמים , כמו עכשיו כדי למצוא חברים עם אוזן קשבת שיעזרו לי במשבר חולף. שולחת לך חיבוק גדול כדי שלא תרגישי לבד. שלך אני
 
למעלה