ינשוף הברים
New member
מכתב להנהלת תפוז
יש גבול לכל תעלול, גם חוק לשון הרע אינו מתיר לומר דברים כאלו. אני מבקש הסבר מדוע אני מוצג כעבריין. מדוע נכתב כי הוגשה נגדי תלונה למשטרה. מדוע אני מוצג באופן שרצ"ב בצילום מסך מבלי שאתם תעשו מעשה. גם אם הדעות שלי אינן עולות בקנה מידה אחד עם השאר. עדיין אלו הם דעות. אבל לומר קבל עם כי אני פושע, זה שיאה של מסכת התעללות נפשעת, שהתחילה בכך כי חסמתם את הגישה שלי לפורום פמיניזם. סתמתם את פי. וכעת מגיעה נבלה סרוחה וכותבת דברים בגנותי, כשאין לי את היכולת להגיב. וגם לכם אין מושג למה אני חסום, או שאתם עוסקים גם בייבוא וייבאתם את החסימה שהייתה לי בישראל און ליין. שמי ינשוף הברים כבר מוכר מזה עידנים. ובכרטיס מופיע שמי האמיתי. אני דורש בכול תוקף להעמיד דברים על דיוקם. אני דורש כי חנה בית הלחמי תציג את תלונתה במשטרה. או תתמודד מולי בתחנת המשטרה. אני עומד על כך שהפעם לא אשתוק ולא אחריש. אם נשים מבינות את המשתמע מהמילים הללו כי אני עבריין שצריך לפחד ממנו, זה רק מעיד על הסתה ברורה פושעת ומכוונת. ואולי על טיפשות נשית. הבולעת כל מילה באמונה. ועל ההזנה התמידית במילים כאלו אני כותב ומתריע בכול ההודעות שלי. שהרי אם מנהלת פורום פמיניזים מסוגלת להלעיט שקר וכזב בקלילות שכזו. אז מה אם מדובר בנושאים חמורים יותר ... אין אני צריך להצדיק את עצמי על דעותיי, להפך יש לחנה בית הלחמי להתבייש בדעות החשוכות שהיא מנסה להעביר לכלל ציבור הנשים אותו היא מטפחת במעטה של כאילו שחרור האישה. אני כותב לכם במטרה לא לתת לכדור להתגלגל הלאה, אם חנה בית הלחמי אכן הגישה נגדי תלונה במשטרה, מן הראוי שאני אדע עליה, או לכל הפחות שהמשטרה תחקור. ועד כה לא פנו אלי. אם כל אדם יכול להגיש תלונה ואחר כך לכתוב בראש חוצות שהוגשה תלונה נגד פלוני אלמוני ובכך להלבין פניו ברבים, שהרי בבוקרו של יום ראשון. אני הולך למשטרה ומתלונן גם. אני מבטיח להנהלת תפוז, כי אם לא אזכה למענה, אני אתחיל בהליכים לתביעה משפטית. אני גם מבטיח כי אקדיש לכך את כל זמני ומרצי, כדי שלא תקבלו את הרייטינג שאתם חפצים בו. ושמכם כפורטל יהיה חסר משמעות. ואתם יודעים שיש לי זמן בשפע. אין אני רוצה לעשות זאת, לא עשיתי זאת מעולם. כל שאני עושה הוא להתריע על מחדלים, שבסופו של דבר מתגלים נכונים בכל מאת האחוזים. אף פעם לא טעיתי. אף פעם לא שיקרתי ותמיד יצאתי צודק!. אני דורש התנצלות ברורה בפורום פמיניזם ומעמד האישה ע"י כותבת ההודעה עצמה ולא מכתב מכם המנסה לסבן. כמובן, שבמקום התנצלות, אני מעדיף לקבל את ראשה של חנה בית הלחמי על מגש של כסף בכבוד רב יוסי --------------- וכמה מילים בנוסף: חנה בית הלחמי עושה לנשים כאן מה שהיא עשתה לי, היא כותבת שקרים, אבל שקרים אמיתיים ומציגה אותם כהוכחה. בנוגע לאלימות, תמיד אמרתי שהשימוש שנשיפ פמיניסטיות נקלות עושות בו, גובל בתועבה מוחלטת. והנה מגיעה דוגמא מסריחה במיוחד. היא התלוננה במשטרה, על מה? אין יודעים? מה הסיבה? עלומה! הכתובת שלי, הדואל שלי, מספר הטלפון הנייד שלי וגם זה במעוני, מעולם לא קבלי הודעה כי יש נגדי תלונה. והתלונה הוגשה לפני ארבעה חודשים לערך, אם היא הוגשה בכלל... הפשע של הולכת שולל תמימי דרך, גרוע יותר מכל הטרדה מינית. וכעת יש לכם דוגמה מעולה.
יש גבול לכל תעלול, גם חוק לשון הרע אינו מתיר לומר דברים כאלו. אני מבקש הסבר מדוע אני מוצג כעבריין. מדוע נכתב כי הוגשה נגדי תלונה למשטרה. מדוע אני מוצג באופן שרצ"ב בצילום מסך מבלי שאתם תעשו מעשה. גם אם הדעות שלי אינן עולות בקנה מידה אחד עם השאר. עדיין אלו הם דעות. אבל לומר קבל עם כי אני פושע, זה שיאה של מסכת התעללות נפשעת, שהתחילה בכך כי חסמתם את הגישה שלי לפורום פמיניזם. סתמתם את פי. וכעת מגיעה נבלה סרוחה וכותבת דברים בגנותי, כשאין לי את היכולת להגיב. וגם לכם אין מושג למה אני חסום, או שאתם עוסקים גם בייבוא וייבאתם את החסימה שהייתה לי בישראל און ליין. שמי ינשוף הברים כבר מוכר מזה עידנים. ובכרטיס מופיע שמי האמיתי. אני דורש בכול תוקף להעמיד דברים על דיוקם. אני דורש כי חנה בית הלחמי תציג את תלונתה במשטרה. או תתמודד מולי בתחנת המשטרה. אני עומד על כך שהפעם לא אשתוק ולא אחריש. אם נשים מבינות את המשתמע מהמילים הללו כי אני עבריין שצריך לפחד ממנו, זה רק מעיד על הסתה ברורה פושעת ומכוונת. ואולי על טיפשות נשית. הבולעת כל מילה באמונה. ועל ההזנה התמידית במילים כאלו אני כותב ומתריע בכול ההודעות שלי. שהרי אם מנהלת פורום פמיניזים מסוגלת להלעיט שקר וכזב בקלילות שכזו. אז מה אם מדובר בנושאים חמורים יותר ... אין אני צריך להצדיק את עצמי על דעותיי, להפך יש לחנה בית הלחמי להתבייש בדעות החשוכות שהיא מנסה להעביר לכלל ציבור הנשים אותו היא מטפחת במעטה של כאילו שחרור האישה. אני כותב לכם במטרה לא לתת לכדור להתגלגל הלאה, אם חנה בית הלחמי אכן הגישה נגדי תלונה במשטרה, מן הראוי שאני אדע עליה, או לכל הפחות שהמשטרה תחקור. ועד כה לא פנו אלי. אם כל אדם יכול להגיש תלונה ואחר כך לכתוב בראש חוצות שהוגשה תלונה נגד פלוני אלמוני ובכך להלבין פניו ברבים, שהרי בבוקרו של יום ראשון. אני הולך למשטרה ומתלונן גם. אני מבטיח להנהלת תפוז, כי אם לא אזכה למענה, אני אתחיל בהליכים לתביעה משפטית. אני גם מבטיח כי אקדיש לכך את כל זמני ומרצי, כדי שלא תקבלו את הרייטינג שאתם חפצים בו. ושמכם כפורטל יהיה חסר משמעות. ואתם יודעים שיש לי זמן בשפע. אין אני רוצה לעשות זאת, לא עשיתי זאת מעולם. כל שאני עושה הוא להתריע על מחדלים, שבסופו של דבר מתגלים נכונים בכל מאת האחוזים. אף פעם לא טעיתי. אף פעם לא שיקרתי ותמיד יצאתי צודק!. אני דורש התנצלות ברורה בפורום פמיניזם ומעמד האישה ע"י כותבת ההודעה עצמה ולא מכתב מכם המנסה לסבן. כמובן, שבמקום התנצלות, אני מעדיף לקבל את ראשה של חנה בית הלחמי על מגש של כסף בכבוד רב יוסי --------------- וכמה מילים בנוסף: חנה בית הלחמי עושה לנשים כאן מה שהיא עשתה לי, היא כותבת שקרים, אבל שקרים אמיתיים ומציגה אותם כהוכחה. בנוגע לאלימות, תמיד אמרתי שהשימוש שנשיפ פמיניסטיות נקלות עושות בו, גובל בתועבה מוחלטת. והנה מגיעה דוגמא מסריחה במיוחד. היא התלוננה במשטרה, על מה? אין יודעים? מה הסיבה? עלומה! הכתובת שלי, הדואל שלי, מספר הטלפון הנייד שלי וגם זה במעוני, מעולם לא קבלי הודעה כי יש נגדי תלונה. והתלונה הוגשה לפני ארבעה חודשים לערך, אם היא הוגשה בכלל... הפשע של הולכת שולל תמימי דרך, גרוע יותר מכל הטרדה מינית. וכעת יש לכם דוגמה מעולה.