מכתב התנצלות ושנה טובה מאורלי!!

OB4ever

New member
מכתב התנצלות ושנה טובה מאורלי!!

Orlando would like to apologize for any disappointment caused to fans attending the London and Berlin premieres. He was involved in some important filming days for the finale of "Troy", and was unable to attend. He'd like to wish all his fans a "specially Happy New Year". He is looking forward to a very busy year filming in a number of exotic locations. He would also like to ask fans to be understanding about not being able to personally answer all of their letters. He has the deepest appreciation for their ongoing support. המכתב אומר: אני מאוד מצטער שלא יכולתי לענות למכתבים בעצמי. אני מצטער שלא הייתי בפרימיירה בברלין ובלונדון. אני מצטער שאכזבתי את המעריצים, הייתי מעורב בצילומים אחרונים לטרוי. אני מאחל שנה חדשה לכולם!! אורלנו יהיה מעורב במלא סרטים השנה ולכן מבקש שהמעריצים יבינו שהוא לא יוכל לענות למכתבים בעצמו. הוא מודה מעומק ליבו על על התמיכה הרבה !!
 

תצ1

New member
די, די....

וא מושלם או מה???????? יווווווווו קשה לי לעמוד במושלמות שכזאת!!!!! תגידו הייתה לכן שביתה היום? מה נסגר מחר?
 

•aniviel•

New member
בלה בלה בלה

מניאק!
 

OB4ever

New member
למה מניאק?!

תגידי....אם את חושבת ככה עליו למה את בכלל בפורום?
 

תצ1

New member
וווואי ממש הבהלת אותי!!!

לא הבנתי למה את חושבת שאני אמרתי שהוא מניאק???? אני אשיית נפגעתי שאמרו את זה!!!
 

•aniviel•

New member
תגידו אתן אומרות שזה יפה

שהוא כותב מכתב התנצלות אבל אתן הייתן באחת הבכורות? בברלין או בלונדון? לא אני הייתי את יודעת איזה מבאס זה היה בשבילי ובשביל רוב הבנות שם שנודע שהוא לא יגיע? הוא גם שנה שעברה לא היה!
 

OB4ever

New member
בסדר אבל...

אני לא חושבת שאת יודעת..אבל מעריצות כאן כולל אותי נפגעות כשאת קוראת לו ככה....אני יודעת זה טפשי אבל בכל זאת..מה אני אעשה זה פוגע בי...אני לא יכולה לשלוט בזה... חוץ מזה אני מבינה אותך נכון לא בסדר מצידו אבל כל אחד עושה טעויות!!!
 
למעלה