מכתב גלוי, ושאלה, לגדי ביטון:

shaffavi

New member
ושמה של הגברת הוא?

(מירי לוי כבר תפוס). אסביר לך לאט: אם על גב כרטיס רשום באותיות זעירות בתת סעיף: "אין המועדון אחראי לכל תאונה, פגיעה אישית, קלקול או נזק אשר יגרמו למשתתפים או לרכושם" אז יש כאן בעיה. נקודה. ויפה מצידו שהעלה אותה לטובת הרוקדים שרובם המכריע כלל לא הופך את הכרטיס לקרוא בו. יתכן שיש פיתרון פשוט לבעיה אבל אין זה אומר שהבעיה לא קיימת. את מבינה את ההבדל? ואכן מגיעה תודה למי שמעלה בעיה מסוג זה, ובכך - תורם להעלאת המודעות ולבירור הנושא. לדברייך הכל בסדר והרוקדים מבוטחים. אז היכן הקישור שהיית אמורה להביא - למקום המדויק באתר האוניברסיטה או מרכז הספורט שאומר זאת? כידוע לך, נהוג לתת קישורים באינטרנט לסימוך הדברים ולא להגיד תיסמכו עלי - לסמוך על מי? - על שם אינטרנטי ללא זיהוי... גם עם מי בדיוק דיברת לא כתבת, ועל השאלה החשובה ביותר לא ענית - אם יש ביטוח כטענתך אז מדוע מופיע אותו משפט על גב הכרטיס? ומדוע לא ימחק לאלתר?. שימי לב - הרי מי את כאן באינטרנט?! את בעצם כינוי אינטרנטי, וירטואלית. אפילו לא ציינת שם ושם משפחה לזיהוי. כלום. ואת פונה לקהל הרוקדים ש-"יסמכו" עלייך?... על מי לסמוך בדיוק? מה שם הגברת? ומה יעשו כשיפגעו אם יפגעו חס וחלילה? יגידו - שם אינטרנטי אמר לי אז נרגעתי ומיד ידעתי שהכל בסדר. חבר שלי כאן מתאמן בקראטה, חגורה חומה, ויום אחד במהלך אימון, וכתוצאה מאי הבנה, המדריך תפס אותו, הרים אותו באויר והטיח אותו בריצפה. שני שברים בירך, אמבולנס, ניתוח ואישפוז (40 אלף דולר), פלטינות ברגים, חודשים ארוכים של שיקום. הוא לפחות יודע שאינו יכול לתבוע כי הוא חתם, לפני שהתחיל להתאמן שם, על טופס עם אותיות מאירות עיניים שהאימון על אחריותו האישית בלבד ושידוע לו שאין למועדון ביטוח למקרי פגיעות באימון. אז נכון שהסיכון לפגיעה בריקוד הוא הרבה יותר נמוך, ועדיין - גם לרוקדים מגיע לדעת, ובצורה גלויה ואמינה, מה מצבם הביטוחי.
 

הכל דבש5

New member
שמי לא רלוונטי,

כיוון שאם חלילה ייגרם נזק לאחד הרוקדים, הוא יצטרך לפנות לאחראי במקום - ולא אלי. ולשאלתך - עם מי בדקתי... התקשרתי אל מרכז הספורט באוניברסיטה אשר ענו לי תשובה ברורה: "כמובן שהרוקדים מבוטחים" ורק אח"כ כתבתי זאת בפורום. (ראה את תשובתי בהמשך ל"סיר למענך").
 
מעניין, עם מי בדיוק דיברת?

כי אני לא התעצלתי, התקשרתי כבר לפני מספר שעות, ונתנו לי תשובה בזו הלשון: " מי שמוסמך לתת תשובה בנושא היא מירב זיו, והיא כרגע בחופשת מחלה". בכל מקרה שום תשובה טלפונית אינה מבטלת את מה שכתוב באופן ברור, שחור על גבי לבן בתקנון, ובגב הכרטיס
 

הכל דבש5

New member
עם מישהי במזכירות...

כמו שכתבתי, היא נשמעה מאוד בטוחה בתשובתה: "בוודאי שהרוקדים באולם הספורט מבוטחים". סיר, תוכל להתקשר שוב מחר-מחרתיים. לי בכל אופן קשה להאמין שהרוקדים באולם הספורט לא מבוטחים (לכן גם צלצלתי לוודא זאת).
 

adaeast

New member
ואני דיברתי עם מדריך מהארגון

ואותו מדריך אחראי על כתיבת המסר שמאחורי הכרטיסים. ולמה? כי אין כל ביטוח לרוקדים.
 

shaffavi

New member
קשה להאמין למראה הודעותייך

אדם הגון מציג קישורים, לסימוך דבריו, במיוחד כאשר מדובר בנושא בעל חשיבות כמו ביטוח, ולא מרדים את האנשים בהבטחות סרק מעורפלות בסיגנון - "תסמכו עלי". דיברת עם פקידה, שאף את שמה אינך יודעת, והיא ענתה לך תשובה אבסורדית של 3 מילים (אבסורדית - שהרי לכל ביטוח יש סייגים, והיכן הפירוט רשום? והיכן תגובתה לרשום על גבי הכרטיס?) ואת קוראת לכוווולם לסמוך עלייך ואף מסתירה את דבר אותה שיחה, ליצור לעצמך הילה של מיסתורין. נמאס מהסיגנון הזה. דברי לענין. וצרפי קישורים. אם התשובה היא "כמובן שהרוקדים מבוטחים" אז מדוע כתוב על גב הכרטיס: "המשתתפים עושים זאת על אחריותם הבלעדית ואין המועדון אחראי לכל תאונה, פגיעה אישית, קלקול או נזק אשר יגרמו למשתתפים או לרכושם". איך זה מתיישב?. אז למי להאמין? - לדבריה של דמות וירטואלית? או שמא ל-3 מילים של פקידה ללא שם, שאיש לא מכיר? או אולי למה שמודפס רישמית על כרטיס הכניסה בלשון שאינה משתמעת לשתי פנים. ועל התקנון מה שיש לך להגיד זה: "הנייר הזה לא שווה הרבה!!", לקרוא ולא להאמין. מהיכן השחצנות הזו? קצת מזכיר אישה וירטואלית אחרת. עד כאן.
 

shaffavi

New member
כשתתחיל לדבר לענין.

ונראה שיהיה מאוד מענין לחשוף את פרצופך. אני בדרך כלל נמנע מוויכוח עם אלמוניים. הגבתי לירון מישר. נכנסת באמצע אז הגבתי. הטון הדידאקטי שלך, הנזיפות, ה-"תיסמכו עלי". אתה מתחיל להיות מוזר מרגע לרגע. ואגב, מדוע אתה חושב שאינני רגוע.
 

shaffavi

New member
תודה

אני נמצא בניו יורק (זה ידוע כאן בפורום כך שאני לא מציין זאת במיוחד) וזה קרה כאן. אנני ידע אם המצב המשפטי זהה בישראל וכאן, ואני חושב שהוא התייעץ עם עורך דין. בכל מקרה אעביר לו את תגובתך, תמיד שווה לבדוק שוב. תודה.
 

הכל דבש5

New member
ולגבי השאלה האחרונה...

שטרחת לענות עליה, הייתי עונה - לא צודק ולא חכם!
 
חמודה

אני מזמין אותך לקרוא לאט ובנחת, את התקנון של מועדון הספורט של אוניברסיטת תל אביב, ולהסביר לפורום היכן את רואה שהרוקדים מבוטחים. רמז..תתרכזי בסעיפים 5 ו-7. כהרגלך לאחרונה, את גם לא צודקת, וגם לא חכמה.
 

הכל דבש5

New member
"סיר למענך", קראתי.

הנייר הזה לא שווה הרבה!! {תקרא את מה שאליק כתב לך, זה מסביר קצת את נוסח התקנון.} התקנון גם לא סותר את מה שכתבתי - הרוקדים באוניברסיטה אכן מבוטחים ! אם חלילה יקרה לאחד הרוקדים נזק גופני במקום ויוכח שהנזק נגרם במקום, כתוצאה מרשלנות מרכז הספורט - האחריות לנזק היא של מרכז הספורט!! אם אתה עדיין ספקן, תתקשר אל מרכז הספורט בטל' 03-6408078 ותברר אם הרוקדים באולם הספורט מבוטחים.
 
כדאי שתקראי גם את מה שאת כתבת:

"הרוקדים באוניברסיטה אכן מבוטחים ! אם חלילה יקרה לאחד הרוקדים נזק גופני במקום ויוכח שהנזק נגרם במקום, כתוצאה מרשלנות מרכז הספורט - האחריות לנזק היא של מרכז הספורט!!" אינך סבורה שאת סותרת את עצמך?
 
קצת הגיון....

האם אתה רוצה שיפצו אותך, אם חלילה עשית סיבוב ולא נחתת נכון על הרגל ? או אתה רוצה שיפצו אותך, אם נפלת בגלל שהיה בור בריצפה ?
 
קצת הגיון....

כשאת נוסעת ברכב שלך, ואם חלילה וחס, שלא נדע, פגעת בזקנה שחצתה את הכביש, את רוצה להיות מכוסה רק למקרה שהזקנה קפצה בקפיצת בורג ופליק-פלאק לאחור לתוך הכביש ( רשלנות מוכחת מצד הזקנה), או גם למקרה שהרכב שלך קצת החליק בגשם ולא הספקת לעצור בזמן?
 

הכל דבש5

New member
על עניין הביטוח במקום...

אני מקווה שאנחנו מסכימים... שהרוקדים אכן מבוטחים! תרשה לי לצטט מהודעתך הראשונה בשרשור הזה: "א י ן ש ו ם ב י ט ו ח ל ר ו ק ד י ם ב א ו נ י ב ר ס י ט ה !! אדון אליק העו"ד, האין זו חובתה של האוניברסיטה לבטח את הרוקדים אצלה? " ולגבי זה, לפחות, נרגענו. לגבי הוכחת הנזק, סיר...{תגיד, לא מצאת לך שם אחר??} כמו בכל מקום אחר - נצטרך להוכיח איך קרה והיכן קרה (אם אכן הנזק קרה במקום)!! {ולא - אני לא סותרת את עצמי - כי אם פתאום באמצע ההרקדה החלטתי להיתלות על הסל ונפלתי, אני חוששת שאהיה בבעיה... אם החלקתי באולם בגלל שהריצפה היתה רטובה, זו בהחלט רשלנות של בעלי המקום, אם נגרם לאחד הרוקדים נזק שהוא כתוצאה מצפיפות אדם - זו גם רשלנות של המקום.... ואוכל לתת לך דוג' נוספות...} אבל מה שחשוב - הוא שהכיסוי הביטוחי קיים!
 
צר לי דובשנית יקרה

נראה לי כי יש כאן אי הבנה קלה של המושג "ביטוח".. אם את זו שצריכה להוכיח רשלנות של בעל האולם ז ה ל א ב י ט ו ח !
 
למעלה