מכתב בלי כתובת . . .

קים.ג.

New member
מכתב בלי כתובת . . .

הלכת לי עכשיו בדיוק מתי שאני הכי צריכה אותך, הותרת אותי עם הרבה זיכרונות ודמעות . אני כותבת לך מתוך לבי אבל אני יודעת שלעולם לא תקבל את מכתבי הלכת לי בפתאומיות שכזאת לא השארת כתובת לא באת להיפרד להגיד שלום לא נתת לי לחבק אותך בפעם האחרונה לא נתת לי הזדמנות להראות שאני אוהבת אותך . אם אתה עלי תסתכל רק תיראה איך לבי סובל , מחשבותיי רק עלייך מתרוצצות אך אני שבויה בעולם של אשליות חולמת עלייך על אהוב שכשאראה אותך אוכל לך ללחוש את שלושת המילים שמיועדות אך ורק לך את המילים : אני אוהבת אותך . כשהכרתי אותך בפעם הראשונה שדברנו כשביחד היינו רציתי להחליף איתך מילה להגיד לך שאני אוהבת אותך , אבל אז סיפרת שיש לך חברה שאתה מאוד אוהב והיא אוהבת אותך נתת לי הרגשה שאתה אוהב רק אותה שאתה אך ורק שלה . חיכיתי רק לך אף פעם לא איבדתי תקווה הייתי מאוד מאוהבת בך אבל אתה , אתה לא החזרת אהבה בכיתי ,בכיתי הרבה וכולם אמרו לי שאתה לא שווה את הדמעות שזולגות מעיניי , ובתוך לבי אני שואלת למה לא נענו לכל תפילותיי . למה אלוהים לא מעניק לי תאפשרות להיות איך- שלך למה הוא נותן רק לה לחברה שלך . אני מקווה שנישאר לפחות ידידים למרות שאני מצפה ממך להרבה דברים אחרים , אני רוצה שאותי אתה תבין אני מאוהבת ועל רגשותיי אני לא שולטת אני פשוט מאוהבת בך ותמיד ארצה להיות איתך-שלך אני אסיים את מכתבי באהבה אהבה גדולה שמיועדת אך ורק לך!
 

Back Door

New member
הכתובת רשומה על הקיר

לא פעם את נתת לי להרגיש שאני כל עולמך. לא פעם רציתי להיות חלק ממך חלק מחייך. אבל הגעת בתקופה שבא לבי היה נתון לאחרת, והייתי איתה,נגעתי בה, ורציתי אותך! פחדתי להתקרב, פחדתי שאבוא עד פתח לבך ולא תתני לי להיכנס. אני עדיין מפחד.
 
למעלה