מכשפת צעצוע

מכשפת צעצוע

הדיעה שלי , הרצונות שלי , המחשבות שלי , השקט שאין בי , ורעש מחריש אוזניים ,אתה מבין מה קורה פה? הרסת הכל , שברת לי את הלב , אתה לא מי שהכרתי , רגיש מדי , נשי מדי , אנושי מדי, לא אל תבכה, לא רציתי שתבכה, לא רציתי שתפגע , ואין אנשים כמוך , שקר, ולצעוק חזק , שקר , לא היה ולא נברא, והכל כל כך מבולבל . מגעתי בה בטעות , ולא בגוף , היא אמרה שהלב שלה מרגיש אותי , אני לא הרגשתי אותה, אפעם לא הרגשתי אותה , אולי לא רציתי . באותו יום כשהיא בכתה כי החתולה מתה הבנתי שאני לא שייך לפה , לא למקום ולא לאנשים , אמרתי לה את זה , היא צחקה , אתה חמוד כשאתה חסר בטחון היא אמרה לי, אני חסר בטחון צעקתי לעצמי בלילה, חסר בטחון, חסר בטחון . היה שקט באות לילה , הינשופים לא באו אלי , גם לא הנימיות , אל תפחד ילד אמרה מכשפת הצעצוע שלי , אל תפחד בכלל, תגע בי שוב באף אמרה מכשפת הצעצוע, אל תדאג אני אשמור עליך . ועם מה נשארתי ? עם מכשפת צעצוע? עם פחדים מהחושך? עם המכוניות צעצוע חשמליות שלי? עם תמונה בלתי ברורה? מכשפת צעצוע צעקתי , את לא תעזבי אותי יותר נכון? היא לא ענתה , גם היא היתה עיפה באותו יום, גם היא רוצה לנוח . מכשפת צעצצוע מלמלתי, ולא היתה תשובה
 

רותי ב.

New member
וואוו, כמה שאהבתי את הסיפור

המקסים מקסים הזה, והיא ששומרת ומשגיחה, ומסירה דאגות, אני בטוחה שהיא רק נחה מעט, אבל איתך כל הזמן. (-: תודה על סיפור מרגש, אגודה
 

רותי ב.

New member
ברכות על הודעה נבחרת, וזה בזכות

המילים שלך, שאף פעם לא משאירות אותי ואחרים אדישים, והפעם ריגשו.
 

Enni

New member
מקסים

רותי אמרה הכל חוץ מ- ברוך שובך "האגודה למען עצמי". חשבתי עלייך הרבה מאז שעזבת. אולי כולנו צריכים להקים אגודות כאלה למען עצמנו, אתה לא מתעסקים בזה מספיק. אבל אולי כל האגודות למיניהן- האגודה למען החייל האגודה למלחמה בסרטן וכל שאר האגודות. אולי הן בעצם גם למען העצמי של כולנו? כי בנתינה מגיעה גם קבלה, לא? עדיין שמור אצלך השיר האחרון (נדמה לי
) שכתבת כאן- "הצבעים התערבבו לי... זמן שלי נעלם במרחב הלא נכון.. שיר חדש ניחוח דיי ישן" -אלה השורות שהכי דיברו אליי בשיר. מצטערת. אני יודעת שזו לא התגובה שרצית/ציפית . אלה סתם מחשבות שצצו פתאום.
 
המממממ אנני

האגודה הוא משיהו שאת מכירה שהחליט להרוג את השם הישן או להחביא אותו בבוידם לזמן מה הממממ האגודה-קארל לשעבר פאריז
 

Enni

New member
הבנתי לפי הכרטיס שלך

שלא רק את השם החלטת להרוג.. מה זה כל הדיבורים והתחביבים האלה שקשורים ךמוות, גסיסה, דם...??? סליחה, אבל חשבתי שיש יותר מזה. אנני שקצת מאוכזבת ממך-אם היא הבינה נכון
 
אנני לא הבנת נכון

זאת בדיחה אישית פרטית עם כמה אנשים ברור שיש הרבה מעבר לזה וחוצמזה זה מבריח ממך קרציות בלתי רצויות
 

Enni

New member
אולי,

אבל אני לא חושבת שזו הדרך להבריח "קרציות". ואני חושבת עוד הרבה עכישו אבל אני לא חושבת שזה ימצא חן בעיני רותי או בעיני אף אחד פה, אם אני אדבר על זה ככה. סליחה ואולי באמת מילון המושגים שלנו שונה.
 

candybox

New member
הייתה עייפה,

מותר, כולם מתעייפים מדיי פעם, גם מכשפות צעצוע... לה לא אומר שעוזבים.
חבייר צ´לי, תחייך.
 
למעלה