מכשירים שבורים

moosh

New member
מכשירים שבורים

לפני מספר שבועות שאלתי שאלה והיות ולא קיבלתי תשובה החלטתי לשאול עוד פעם אולי מישהעו בכל זאת יודע? הIPAQ 1940 שלי נשבר לו המסך, בקיצור היות ולא משתלם לתקנו האם מישהו יודע מה אפשר לעשות איתו האם יש מישהו שקונה מכשירים שבורים עבור חלפים או שמא עדיף למכור בנפרד את הוסללה והכבלים עם כן בכמה? על כל פנים הייתי מעדיף למכוא את המכישר כולו. על כן אודה לכל מי שיוכל לעזור לי אם זה. בתומ"ר Moosh
 
למעלה