מכס ותושב חוזר

daphne86

New member
מכס ותושב חוזר

טוב לא בידיוק, ככה תגידו האם תושב חוזר, מגיע עם שני ניידים עליו מארה"ב... האם יעשו לו בעיות מכס כשהוא חוזר לארץ? הסיפור הוא ככה עשיתי הזמנה של נייד מאתר של דל, לביתה של חברה, החברה חוזרת לארץ וסוגרת את המכולה עם כל הדברים שלה ביום שישי הבא, המחשב עצמו לוקח לו 10 ימים להיבנות ו2 ימים להישלח כך שאני לא אספיק שהיא תכניס למכולה. כשהיא חוזרת לארץ היא מביאה איתה את הנייד שלה כמובן, השאלה האם יעשו לה בעיות על כך שהיא חוזרת לארץ עם שני ניידים? (שלי ושלה). תודה,דפנה.
 

יאיר B

New member
1. על ניידים אין מכס, רק מע"מ של 15.5%.

2. לתושב חוזר יש כל מני הקלות והטבות מוזרות במסים. צריך לברר מול רשויות המס מה מותר לה להביא.
 
למעלה