מכל אחת למדתי

מכל אחת למדתי

מהראשונה למדתי על עצם הדבר. למדתי לא לשפוט אחרים. מהשניה למדתי את הטעם. הטעם שלא יכולתי להגמל ממנו. מהשלישית למדתי שאין משמעות להפרש הגילאים. היא היתה מבוגרת ממני בעשור. מהרביעית למדתי איך זה מרגיש כשעוזבים אותך. מהחמישית למדתי איך זה מרגיש כשמקריבים הכל בשבילי מהשישית למדתי איך נפרדים יפה. מהשביעית אני לומד ולומד ועוד לא יכול לסכם שום דבר. ואתם ואתן? מה למדתם?
 

מאוהב ברעיון

Well-known member
מי צריך להתכופף?

ולאיזה כיוון?
 
מכל מלמדי השכלתי..

מהראשון למדתי שאני יכולה להתאהב...לאהוב וגם שישבר לי הלב.. אחריו כבר השתמקצעתי בזיונים ידעתי אהבה בת חלוף שברתי לבב אחד בלי כוונה ולמדתי מי אני.
 
למעלה