מכל אחת למדתי
מהראשונה למדתי על עצם הדבר. למדתי לא לשפוט אחרים. מהשניה למדתי את הטעם. הטעם שלא יכולתי להגמל ממנו. מהשלישית למדתי שאין משמעות להפרש הגילאים. היא היתה מבוגרת ממני בעשור. מהרביעית למדתי איך זה מרגיש כשעוזבים אותך. מהחמישית למדתי איך זה מרגיש כשמקריבים הכל בשבילי מהשישית למדתי איך נפרדים יפה. מהשביעית אני לומד ולומד ועוד לא יכול לסכם שום דבר. ואתם ואתן? מה למדתם?
מהראשונה למדתי על עצם הדבר. למדתי לא לשפוט אחרים. מהשניה למדתי את הטעם. הטעם שלא יכולתי להגמל ממנו. מהשלישית למדתי שאין משמעות להפרש הגילאים. היא היתה מבוגרת ממני בעשור. מהרביעית למדתי איך זה מרגיש כשעוזבים אותך. מהחמישית למדתי איך זה מרגיש כשמקריבים הכל בשבילי מהשישית למדתי איך נפרדים יפה. מהשביעית אני לומד ולומד ועוד לא יכול לסכם שום דבר. ואתם ואתן? מה למדתם?