מכללת מרים בת"א

moran gil

New member
מכללת מרים בת"א

הם קוראים לקורס "קורס מלתחה אישית" האם מישהו מכיר ויכול להמליץ? המחיר שם זול משמעותית משאר מקומות בת"א. יש סיבה?
 
היו מבחר סיבות

שבגדול אפשר לתמצת אותן ב - חובבניות. תכנית הלימודים לא רצינית, המורה לא רצינית, היחס לא רציני, הכל חיפוף אחד גדול. אלה דברי התלמידה לשעבר.
 

moran gil

New member
כנראה בגלל זה המחיר של הקורס

נמוך בכ 1000 ש"ח ממקומות אחרים...
 

moran gil

New member
מעלה שוב את הנושא של מכללת מרים..

לגבי זאתי שאת מכירה, היא נרשמה לעיצוב אופנה או לקורס תפירה? נכון שקראתי הרבה ביקורות לא טובות על מסלול עיצוב האופנה, אבל זה נכון גם לגבי רק התפירה?
 

שש שבע

New member
בואי נאמר ככה

שבאמת אי אפשר ללמד אותך לעצב, או שיש לך את זה, או שלא.... אפשר ללמד אותך לתרגם עיצוב לבגד. אפשר ללמד אותך לתפור... יש לי 2 עובדות בוגרות מרים, אז את הכישרון שלהן הן לא קיבלו שם, אלא מבורא עולם, לתפור הן לא ממש יודעו... (זה בסדר הן לא על תקן של תופרת), ולמדו תוך כדי עבודה...והתעודה שלהן היא ממרים... אז אפילו לא ביקשתי לראות אותה, אלא הכנסתי לעבודה לתקופת נסיון.... מספיק שהן רצו את זה כל כך שטרחו ללכת ללמוד במקום כלשהו...
 

moran gil

New member
ההבדל הוא

שאני רוצה ללמוד בשביל כיף בלבד. לא מתכננת לעסוק בזה אלא רק לתפור בגדים לעצמי (בורדה וכו', לא לעצב לבד). אז ככה שמצד אחד חבל לי לשלם 2500 ש"ח למקומות כמו שנקר וסטודיו b6 רק בשביל ה"כיף" (אלה מה שבדקתי, אם יש עוד המלצות אשמח לשמוע) ומצד שני חבל לי לשרוף 1500 על מה שלא מומלץ.
 

ו שתי

New member
במקרה הזה הכי מתאים לך זה להתחיל עם מורה

שיעור שניים, כדי להבין את העקרונות, וכל פעם שאת רוצה ללמוד משהו ספציפי- לחזור אליה וללמוד. ככה את מתקדמת בקצב שלך, ולומדת כל מה שרלוונטי לך.
 
למעלה