בואי נאמר ככה
שבאמת אי אפשר ללמד אותך לעצב, או שיש לך את זה, או שלא.... אפשר ללמד אותך לתרגם עיצוב לבגד. אפשר ללמד אותך לתפור... יש לי 2 עובדות בוגרות מרים, אז את הכישרון שלהן הן לא קיבלו שם, אלא מבורא עולם, לתפור הן לא ממש יודעו... (זה בסדר הן לא על תקן של תופרת), ולמדו תוך כדי עבודה...והתעודה שלהן היא ממרים... אז אפילו לא ביקשתי לראות אותה, אלא הכנסתי לעבודה לתקופת נסיון.... מספיק שהן רצו את זה כל כך שטרחו ללכת ללמוד במקום כלשהו...