מכירת דיסקים !!!

מכירת דיסקים !!!

דיסקים יד שנייה ב-15 ש"ח: בחזרה לפינגווין – the dark sound of the 80's R.E.M – the best of r.e.m R.E.M – Reveal U2 – All that you can't leave behind דיסקים יד שנייה ב-30 ש"ח: R.E.M – Murmur R.E.M – Green R.E.M – Reconstruction of the fables R.E.M – Document Rosettastone – Chemical emissions Rosettastone – Hiding in waiting The breath of life - Lost children The Cassandra complex – Sex & death Die form – l:ame electrique In extremo – Verehrt und angespien Tuxedomoon – Desire (with the "No tears" E.P) *מי שמעוניין, נא לפנות אליי בהודעה אישית.
 

hyg

New member
נשארו לך

קלטות לטייפ? אני מהדור הישן
 

Azriel bbl

New member
הקלטות הישנות

מזייפות אחרי מספיק שנים
לא מי יודע מה (אבל לפחות לא מעצבן כמו הדיסקים, שנשרטים וקופצים, ובסוף מסרבים לגמרי להשמיע קול) איפה תקליטי הויניל השחורים הגדולים? רוב שירי הילדים שהייתי שומע אצל סבתא נשארו צעירים וצלולים עד שהפטיפון שבק חיים.
 
אין לי אני מצטער

אבל באמת כמו שכבר ציינו פה אפשר להעביר מדיסקים מיד למחשב. וגם דיסקים יהפכו בסופו של דבר לפריט אספנות, ככה שזה גם יתרון.
 

Azriel bbl

New member
../images/Emo45.gif

דיגיטלי לא נשרט! אבל שם אי אפשר לסמוך שזה ישאר. הרבה פעמים דווקא את מה שמחפשים אין למצוא. עדיף להוריד mp3 ים ולדאוג לגבות ת'דיסק מידי פעם. איפה הייזי נעלם עכשיו?
 
למעלה