מכירים..?

Mind_Thief

New member
מכירים..?

את ההרגשה הזאת של אחרי שמסתכלים בתמונות ממש ממש ישנות או בספר מחזור וכיוצאיות באלה וחיוך קל עולה על השפתיים וכל מיני מחשבות על התקופות הכי שמחות שהיו לנו אי פעם במהלך חיינו העלובין, או שאתם שקועים בחלום וורוד בהקיצס שחור על אוהב\ת לבם שלובים בזרועתיכם(וזה בלבד יא סוטים נגבו את הריר בזה הרגע) ולפתע מתנפץ החלום ואתם חוזרים למציאות כשהיא בעוטת בישבנכם עזות(ההיפך מקלות)... ואז אח``כ מגיע הקטע הזה של הדיכאון הזמני מה שאני נוהג(מעכשיו לפחות) לכנות, ואתם רוצים להיות מישהו אחר, או במצב אחר, או ``עם`` מישהו(\י) אחר(\ת)? אז פה אני עכשיו...שקוע קצת בדיכאון, קצת לא...קצת יוצא מזה...מישהו( מומלתץ אפילו \י) מוכנה להוציא אותי מזה?
 
נוסטלגיה...

הצעירים של ימינו זה לא מה שהיה פעם... מצבים מתרחשים, מצבים מדכאים אותנו, מצבים משתנים. היום אולי לא, מחר כבר יכול להיות שכן. כולם אוהבים להיזכר איך פעם הכל היה כל כך טוב. כולם לא אוהבים להכיר בכך שהזמן מעוות את הזכרונות. בשביל זה יש נוסטלגיה- או כמו שמישהו חכם אמר פעם- ``אם לא נזכור שפעם היה לנו טוב, לא יהיה לנו לאן לשאוף שוב``. חבל ששכחתי מי. בכל אופן, זה לא נורא להיזכר בעצב מהול בחיוך בזמנים שעברו, בילדות, בתמימות. זה אפילו מרגיע לפעמים. רק לא לשקוע לזה... ;-) דולצינאה.
 

MajoR_ToM

New member
אוףףףףף , לאט לאט הכל נעלם

אנחנו מאבדים הכל לאט לאט עוד מבט חטוף אחד והילדות מאחורינו הכל ניגמר כל כך מהר
 

נעל

New member
אויש...

שום דבר לא נעלם סתם ככה. הכל מתוכנן, חלק מתוכנית העל. סה``כ, החיים לא כל כך ארוכים כמו שנדמה בשניות הראשונות להן. מחלקים את החיים לכמה עשורים מסכנים, כמה זוגות של עשורים - תקופות עם מאפיינים שונים לכל תקופה, וייחוד לכל תקופה - והם נגמרים מהר מאוד. לא לא, חכו, זו הודעה אופטימית; הרוב לא מפחדים מהמוות, תזכרו! (זו התרומה המדעית הגדולה שעומר (קורט דונלד קוביין) הציג לעולם.) לכן צריך לחלק את החיים בין התקופות השונות כך שזה נראה אולי כמו מעט מדי, אבל בעצם זה נורמלי לגמרי, הכל בסופו של דבר יראה לכם מעט מדי. אל תשכחו את הצד השני: יותר מדי ממשהו - והוא נמאס. הייתם מעדיפים שהילדות תהיה ארוכה פי שניים אבל היא תימאס עליכם? שהחיים יהיו ארוכים פי שניים אבל הם ימאסו עליכם? תאמינו לנעל, החיים זה מתכון בדוק (כבר כמה שנים...? תזכירו לנעל). נעל ;-)
 
אף פעם לא הצטלמתי לתמונות

מחזור, ואני לא אוהב להסתכל בתמונות שלי. אז לא...אני לא מכיר.
 

e-shfiyut

New member
אז מה נשאר לך מחייך העלובים...?

חוץ מכמה זכרונות שבסוף ישכחו??
 

מתח

New member
הכל מת

הכל מת.. מה לעשות. קצת עצוב, אבל נכון. גם אני מסתכל על תמונות של זמנים משונים שבעבר. על חברות שהיו לי, על בנות שאהבתי, על איך שחיבקתי, על איך שצחקנו, על נשיקות, על חיבוקים, על שינה ביחד, על מוזיקה שעשתה לנו את זה, על הכל. אבל זה העבר. אנחנו בשביל העתיד. אבל הכל מת.
 

פלומפי

New member
ברגעים כאלה

כמה שזה נשמע פלצני, מתחסד והדבר הכי קשה לעשייה-פשוט חושבים על כמה טוב עוד יהיה ואם זה לא עוזר אני מכירה כמה בניינים גבוהים בת``א...סתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתם! ;-)
 

goldy

New member
תחשוב איך אתה יכול לחזור לתקופות האלה

ואז החיים יהפכו לוורודים, ולא רק הזיכרונות. אני מאוד ממליץ לא לחיות בעבר, זה מדכא את ההווה וגורם לנזק בעתיד.
 
למעלה