מכירים את הסדרה של "לוריאל פרופסיונ

yaliya

New member
מכירים את הסדרה של "לוריאל פרופסיונ

אני אחרי לידה ויש לי נשירה מחרידה (נורמלי לאחר לידה) בפורום אחר הציעו לי להשתמש בשמפו של "לוריאל פרופסיונל" מכירים? בכלל מישהו שמע על הסדרה הזאת ואולי יודע איפה משיגים אותה?
 

Blueberry Kiss

New member
כן, אני מכירה את הסדרה...

משיגים אותה במספרות ובחנויות למספרות. אני עוד יותר ממליצה על חברה בשם "קרסטאס" שהיא גם חברת בת של לוריאל. יש לה סדרה ירוקה שמיועדת לשיער דליל, ככה שהיא יכולה להתאים לך. גם אותה משיגים אצל ספרים ובחנויות שמיועדות למספרות. בטאגליינס יש שרשור של חנויות כאלה.
 

yaliya

New member
../images/Emo99.gif"קרסטאס"

לפני שהיתה לי את הנשירה רציתי לקנות את המסיכה של "קרסטאס". איזה תכשירים אני צריכה? רק מסיכה או גם שמפו? אה, ועוד שאלה-אני משתמשת בקרם לחות לשיער, יש איזה קרם מומלץ לשיער עם בעיה כמו שלי?
 

Blueberry Kiss

New member
כל הסדרה הירוקה תהיה לך טובה.

מסיכה, שמפו, קרמים... הכל. קחי בחשבון שזה עניין יקר.
 

wasaby

New member
נשירה אחרי לידה

יכולה להיות בגלל חוסרים בגוף, אחרי הכל הגוף שלך בנה תינוק שלם והיה צריך לקחת מאיפשהו את חומרי הבניין, וגם הנקה דורשת משאבים. אני חושבת שכדאי לקחת ויטמינים מתאימים (אולי רוטס) אבל אם את מניקה לוודא קודם עם רופא שזה לא מפריע.
 

yaliya

New member
היי wasaby

עשיתי בדיקת דם ותודה לאל הכל תקין
נוסף לכך, אני לוקחת ברזל בגלל שאני מניקה. לאחר בירורים בפורומים ועם הרופא הבנתי שזה נורמלי. אני יודעת שאני נשמעת לחוצה פשוט זאת נשירה ממש מפחידה, נשירה של כמויות
נחכה שזה יעבור (הבנתי שעד חצי שנה מהלידה) ובינתיים אני מתייעצת עם כל המבינים בטיפוח השיער.
 

שירה59

New member
לא מזמן חברה שלי

שגם כן ילדה לא מזמן, סיפרה שלי (ויש לה שיער מאוד דליל) שבזמן ההריון פתאום השיער שלה נהיה מאוד מלא והיא שאלה את הרופא למה זה. הוא אמר לה שבהריון זה אל שצומח יותר שיער אלא שהוא פשוט לא נושר... זה משהו שקשור להורמונים שמופרשים שקשורים לגדילה, תהליכי חלוקת תאים מואצין וכיוצ'. בקיצור, אם כל יום נושרות כ-100 שערות, אז ב-40 שבועות של הריון זה יכול להיות הרבה פחות שערותש לא נושרות ולכן השיער נראה מלא יותר. אחרי ההריון כל מה שהיה אמוד לנשור נושר ולכן נאה שיש נשירה. בלי כל קשר אמא אחרי הריון ומניקה חייבת לאכול טוב (יענו כל אבות המזון בכמות מספקת ) וכן לקחת תוספים אם הרופא אומר..... והמלה האחרונה היא של הרופא כמובן כמובן כמובן
 

tamara5

New member
מנסיון אישי (וצר לי לאכזב) הנשירה

לא תעצר, אם לכך את מתכוונת, ולא תעזור שום מסיכה. השערות שנושרות לאחר לידה, הן אותן שערות שלא נשרו בכל מהלך ההריון (עקב הורמונים המופרשים מהשיליה, ומונעים נשירה), כך שהנשירה היא טבעית. אצלי היא התחילה לאחר כ-6 חודשים מהלידה ונמשכה כ-3-4 חודשים. וכלום, כלום, כלום, לא עזר.
 
למעלה