Finding Absolem
New member
מכינה 30+
שלום אני בן 35 ורציתי לדעת כמה דברים
אני מתענין לגבי תואר ראשון בעצוב בשנקר ודרישות הקבלה שלהם בגרות שמוכרת על ידי משרד החינוך
בגלל הגיל שלי קיימת מכינה 30 +
רציתי לדעת הם היא מוכרת על ידי משרד החינוך
מצאתי קצת דברים בגוגל על המלג ומשרד החינוך והמוסדות שמוכרים ומצאתי את שנקר בינהם
בשיחת טלפון עם היועצת לא היתי מודע לכל הדברים בגוגל
והדבר היחדי שהיא חזרה והדגישה זה שזה צריך להיות מוכר על ידי משרד החינוך שהוא בעצם הקיים את המלג להבנתי
אשמח לשמוע מכם בהקדם כדי להבין
תודה רבה
שלום אני בן 35 ורציתי לדעת כמה דברים
אני מתענין לגבי תואר ראשון בעצוב בשנקר ודרישות הקבלה שלהם בגרות שמוכרת על ידי משרד החינוך
בגלל הגיל שלי קיימת מכינה 30 +
רציתי לדעת הם היא מוכרת על ידי משרד החינוך
מצאתי קצת דברים בגוגל על המלג ומשרד החינוך והמוסדות שמוכרים ומצאתי את שנקר בינהם
בשיחת טלפון עם היועצת לא היתי מודע לכל הדברים בגוגל
והדבר היחדי שהיא חזרה והדגישה זה שזה צריך להיות מוכר על ידי משרד החינוך שהוא בעצם הקיים את המלג להבנתי
אשמח לשמוע מכם בהקדם כדי להבין
תודה רבה