מכינה 30+

Finding Absolem

New member
מכינה 30+

שלום אני בן 35 ורציתי לדעת כמה דברים
אני מתענין לגבי תואר ראשון בעצוב בשנקר ודרישות הקבלה שלהם בגרות שמוכרת על ידי משרד החינוך
בגלל הגיל שלי קיימת מכינה 30 +
רציתי לדעת הם היא מוכרת על ידי משרד החינוך
מצאתי קצת דברים בגוגל על המלג ומשרד החינוך והמוסדות שמוכרים ומצאתי את שנקר בינהם
בשיחת טלפון עם היועצת לא היתי מודע לכל הדברים בגוגל
והדבר היחדי שהיא חזרה והדגישה זה שזה צריך להיות מוכר על ידי משרד החינוך שהוא בעצם הקיים את המלג להבנתי
אשמח לשמוע מכם בהקדם כדי להבין
תודה רבה
 
לא בטוחה שהבנתי את השאלה

בכל אופן, במכינות 30+ חשוב לברר מראש על המכינה לאיזה מוסדות אפשר להתקבל איתה. יש מכינות שזה רק לאותו מוסד בו עושים את המכינה, ויש מכינות שמקבלים מהן גם במוסדות אחרים. לגבי שנקר אני מאמינה שהמכינה שלהם מוכרת גם על ידי מוסדות לימוד אחרים לעיצוב, אבל כדאי לברר. כמובן שתלוי איך אתה עובר את המכינה.
 

Finding Absolem

New member
לא התכוונתי למכינה בעיצוב

לשנקר אין מכינות
ודרישות הקבלה הן בגרות או תחליף לבגרות שמוכר על ידי משרד החינוך
מצאתי בעמוד של המלג ששנקר מוכר אצלהם.
משנקר לא הצלחתי להבין בשיחת טלפון איזה מוסד אכן הם מכירים בו.
הם מצפים ממני לעשות את הבדיקה ולצלצל שוב ושוב כדי לברר עם אכן זה מתאים.
מצרף עמוד של מרכז אקדמי אונו של מכינות ומצוין שם בחלק מהם שזה אכן מוכר עי משרד החינוך.
כל עוד זה מוכר עי משרד החינוך זה בסדר מבחינתם
&nbsp
http://www.ono.ac.il/consulting-and-registration/מכינות-קדם-אקדמיות/
 
אם כך, ברר במשרד החינוך

הכי טוב ללכת ישירות למקור ולשאול על "תחליף בגרות" ומהם המוסדות והמכינות הרלוונטיות.
וכמובן לאחר מכן לפנות לשנקר ישירות ליחידת רישום וקבלה (ולא לפקולטה לעיצוב) ולאמת את זה.
אכן כשרוצים להירשם ללימודים נאלצים לפעמים "להיטרטר"...
אבל עדיף לברר הכל מראש כדי שאח"כ תוכל ללמוד ולהתקדם בראש שקט:)
 
למעלה